• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

مراسم بزرگداشت روز پرستار برگزار شد/ ابتلای ۴۸ نفر از کادر درمان کیش به کرونا + تصاویر

  • کد خبر : 20645
  • 04 دی 1399 - 4:08

رئیس بیمارستان کیش راه اندازی پزشک آنلاین، راه‌اندازی کلینیک امام علی(ع) در کمتر از ۷۲ ساعت و تهیه دستگاه PCR را سه امر مهم این بیمارستان در دوران کرونا نام برد.

به گزارش کیشوندنیوز، ظهر روز سه شنبه ۲ دی ماه به مناسبت سالروز ولادت اسوه صبر و مقاومت بانو حضرت زینب (س) و روز پرستار از مدافعان سلامت جزیره کیش تقدیر به‌عمل آمد.

در این مراسم که در فضای باز بیمارستان تخصصی کیش برگزار شد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مسئولین محلی، نظامی و انتظامی کیش حضور داشتند.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش ضمن تشکر و قدردانی از پرستاران و مدافعان سلامت و تمامی کسانی که شبانه روز تلاش کردند تا در این شرایط سخت خدمات خوب را به مردم ارائه دهند گفت: مجموعه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش در راستای ارتقا درجه از شهریور سال گذشته تصمیم گرفت که بخش‌های بیمارستان را جداسازی کند و در همین راستا با تلاش‌های شبانه روزی با افتخار امروز می‌توان گفت، بیمارستان از سطح یک به سطح یک عالی تغییر درجه داد.

وی افزود: همزمان با شروع پاندمی کرونا در جهان و حساسیت بالای این موضوع، سریعاً بخش‌های بیمارستان (عفونی و غیر عفونی ) از هم جداسازی شد و تریاژ دولایه‌ای تشکیل گردید.

نادعلی نژاد بیان کرد: در ۵ ماه نخست بیماری کرونا با برنامه‌ریزی مدون و عالی که با کمک دکتر رضانیا و شورای سلامت طراحی شده بود هیچ یک از کادر درمان بیمارستان درگیر این بیماری نشده بودند اما با افزایش بیماران و آمار بستری‌های بالا متاسفانه ۴۸ نفر از کادر درمان و نیروهای پشتیبانی درگیر بیماری شدند که خدا را شکر همه به سلامت دوره بیماری را طی کردند.

نادعلی نژاد راه اندازی پزشک آنلاین، راه‌اندازی کلینیک امام علی(ع) در کمتر از ۷۲ ساعت و تهیه دستگاه PCR ازجمله فعالیت‌های بیمارستان کیش در راستای ارائه خدمات بهتر در دوران کرونا معرفی نمود.

به گفته رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش، این مجموعه اکنون فوق تخصص جراحی قلب و عروق، مغز و اعصاب به صورت مقیم داراست، همچنین مجهز به سی تی آنژیو قلب می‌باشد و دارای پروانه بهره برداری داروخانه، آزمایشگاه و رادیولوژی است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم پرستاران را اسوه‌های صبر ، استقامت و مدافعان سلامت نامید و گفت: امروز بهانه‌ای بود که در جمع پرستاران مجموعه بیمارستان‌کیش قرار گرفته و وظیفه است که از همه آنان تقدیر کنیم و یاد و خاطره همه مدافعان سلامت که جانشان را از دست دادند گرامی بداریم.

غلامحسین مظفری اظهار داشت: خوشبختانه پرستاران مجموعه بیمارستان کیش بر خلاف بیمارستان‌های سرزمین اصلی که معوقات به پرستاران دارند، حقوق آن‌ها به طور طبیعی پرداخت می‌شود و پرستارانی که در بخش‌های کرونایی فعالیت داشتند پاداشی به آنان تعلق گرفته است.

مظفری در خصوص مسئله مسکن بیان کرد: بحث مسکن مشکل جدی است که با هم فکری‌هایی که شده قرار است که فاز اول شروع به کار مسکن ملی چهارشنبه ۳ دی ماه با امضا تفاهم نامه بین سازمان و بنیاد مستضعفین و تحویل زمین، کلید بخورد و این مشکل با سرعت بالا برطرف گردد.

غلامحسین مظفری در حاشیه این مراسم درباره معافیت‌های مالیاتی گفت: یکی از جذابیت‌های مناطق آزاد معاف بودن کارکنان سرمایه گذاران از مالیات بوده و با برداشته شدن این قانون در تلاشیم بتوانیم این مسئله را حل کنیم.

عکس از: سمیه نوبهار

انتهای پیام/ ملیحه سادات ذاکر رضوی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20645
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.