• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

۳۴ طرح در محور تمدن های کیش آماده واگذاری به سرمایه گذاران

  • کد خبر : 20659
  • 05 دی 1399 - 18:26
۳۴ طرح در محور تمدن های کیش آماده واگذاری به سرمایه گذاران

غلامحسین مظفری برضرورت اتمام طرح های عمرانی طبق برنامه زمانبندی و تعیین تکلیف طرح های رها شده در کیش تاکید کرد.

به گزارش کیشوندنیوز، غلامحسین مظفری صبح روز پنجشنبه چهارم دی در بازدید از روند اجرای طرح های بخش خصوصی در محور تمدن های کیش با اشاره به ویژگی های این مجموعه و تاثیر آن بر رونق سرمایه گذاری و گردشگری کیش گفت: محورتمدن های کیش طرح بسیار خوبی است که مطالعات اولیه آن نیز دردوره های مدیریت قبلی سازمان انجام شده و با ارائه بسته های سرمایه گذاری به بخش خصوصی درحال اجرا است .

وی با اعلام اینکه این مجموعه در قالب ۴۰بسته سرمایه گذاری طراحی شده است اظهار داشت : تا امروز تنها ۴ بسته واگذارشده است و ۳۴ بسته آماده واگذاری به سرمایه گذارانی است که با توان تجربی و مالی مناسب علاقمند به سرمایه گذاری درجزیره کیش هستند.

غلامحسین مظفری با اشاره به اینکه روند فعالیت برخی سرمایه گذاران بخش خصوصی درمحور تمدن ها کند بوده و چندان مطلوب نیست تصریح کرد: اصرار داریم عملیات اجرایی محور تمدن ها نیز همانند سایر بخش های جزیره کیش طبق برنامه زمانبندی باشد تا ضمن اجتناب از هدر رفت سرمایه ها زیبایی فضای شهری نیز خدشه دار نشود.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه کاهش بروکراسی های اداری و حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی خط مشی سازمان است گفت: تا امروز طرح های نیمه تمام بسیاری به چرخه فعالیت بازگشتند اما چنانچه با همه حمایت ها ، سرمایه گذاری توان ادامه کار نداشته باشد باید کناره گیری کرده و ادامه کار را به سرمایه گذاران واجد شرایط واگذار کند.

وی بازدید های دوره ای و مستمر از طرح های بخش خصوصی را عامل مهمی در تقویت انگیزه سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و ایجاد هم افزایی هماهنگی بیشتر

بین بخش های مختلف سازمان عنوان کرد و گفت: بازدید امروز با هدف بررسی میدانی مشکلات این مجموعه ها انجام شد تا ضمن پیگیری روند اجرای طرح ازنزدیک باسرمایه گذاران و مجریان طرح ها گفتگو کنیم و از مشکلات احتمالی آنها مطلع شویم .

لازم به ذکر است محور تمدن ها حد فاصل فرودگاه و ساحل شمالی جزیره کیش به طول تقریبی ۴ کیلومتر از مرکز به شمال جزیره امتداد یافته است. محور مورد نظر به لحاظ تامین دسترسی اصلی به فرودگاه و همچنین به عنوان یکی از محورهای اصلی جزیره، نقش مهمی در ساختار شهری ایفا می کند و با هدف ایجاد محور مختلط چند منظوره تفریحی-گردشگری، از فرودگاه به عنوان دروازه ورود گردشگران به سمت محورهای اصلی ساختاری جزیره و سپس ساحل شمالی به عنوان یکی از بکرترین و زیباترین سواحل جزیره طراحی شده و در حال اجرا است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20659
تبلیغات بنری تلگرام

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.