• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

اعلام آمادگی منطقه آزاد کیش برای میزبانی از رویدادهای ورزشی بین‌المللی

  • کد خبر : 16220
  • 24 مرداد 1398 - 12:34
اعلام آمادگی منطقه آزاد کیش برای میزبانی از رویدادهای ورزشی بین‌المللی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از آمادگی این جزیره برای میزبانی از رویدادهای ورزشی بین‌المللی خبر داد و گفت: در تلاشیم شرایط بهتری را برای برگزاری مسابقات ورزشی در جزیره کیش فراهم کنیم.

به گزارش کیشوند نیوز، غلامحسین مظفری شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات بین المللی غواصی عمق ۲۰۱۹، با عرض تبریک به قهرمانان و ورزشکاران اظهار داشت: امیدوارم در طول دوره اقامت در جزیره کیش میزبان شایسته‌ای بوده و شاهد حضور مجدد شما باشیم.

وی افزود: برگزاری مسابقات بین المللی در کیش فرصت خوبی برای آشنایی جزیره کیش است، و امیدوارم که میزبانی خوبی را به نمایش گذاشته باشیم، البته میزبان اصلی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین امیر دریادار خانزادی هستند که من به سهم خود از وی و دیگر همکارانشان تشکر و قدردانی می‌کنم. 

 مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: بسیاری از گردشگران و کیشوندان از برگزاری این دوره از مسابقات لذت بردند، من از جانب آنان پیام تشکر را خدمت امیر خانزادی و تمامی کارکنان نیروی ارتش تقدیم می‌کنم.

مظفری ابراز داشت:  امید است که در آینده شرایط بهتر و مناسب‌تری را برای برگزاری این چنین مسابقات در جزیره کیش فراهم کنیم، شاهد رویدادهای بین‌المللی با شرکت کشورهای مختلف باشیم./ فارس

انتهای پیام / ملیحه ذاکر رضوی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16220

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.