• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

کشف ۳۲کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۰ قاچاقچی

  • کد خبر : 19342
  • 22 تیر 1399 - 17:41
کشف ۳۲کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۰ قاچاقچی

سرهنگ علی اصغر جمالی از کشف ۳۲کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۰ نفر قاچاقچی در طی ۳ عملیات جداگانه توسط ماموران انتظامی خبر داد .

به گزارش کیشوندنیوز فرماندهی انتظامی جزیره کیش از کشف ۳۲کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۰ نفر قاچاقچی خبر داد و گفت : در طی ۳ عملیات جداگانه همکاران در فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش موفق به کشف ۳۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر (شامل گل و تریاک) و دستگیری ۱۰ نفر حامل این مواد شدند که همگی جهت سیر مراحل قضایی به مقام قضایی تحویل داده شدند .

علی اصغر جمالی درباره نوع ورود مواد مخدر به جزیره اظهار کرد : نحوه جابجایی و حمل مواد مخدر از طریق مسافرت خانوادگی ، توسط خانواده و اقوام بوده که خوشبختانه ، با زیرکی و هوشیاری همکاران در پاسگاه بندرگاه در مرحله اول موفق شدند ۱۰ کیلوگرم تریاک و ۳ نفر حامل را دستگیر کنند و همچنین در طی ۲ عملیات جداگانه ی دیگر ، ۲۰ کیلو تریاک و ۲ کیلوگرم گل ، توسط عوامل و همکاران پلیس مبارزه با مواد مخدر ، پلیس آگاهی و امنیت اخلاقی توسط افرادی که در حال حمل و جابجایی و خورده فروشی بودند کشف و ۶ نفر در این خصوص دستگیر شدند .
از ابتدا سال تاکنون طی عملیات هایی که انجام شده با همکاری مردم توانستیم حدود ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر را کشف کنیم و حدود ۱۰۰ نفر حامل و فروشنده این مواد دستگیر شدند .
جمالی کشفیات این مدت را تقریبا برابر با کشفیات سال گذشته دانست ، و در خصوص افرادی که این مواد را به جزیره وارد میکنند گفت : افرادی در حوزه مواد مخدر در جزیره فعالیت می کنند اکثراً ساکن جزیره نیستند و به صورت مسافرتی وارد جزیره می شوند تا مواد و بار خود را فروش برسانند ، در این بین به ندرت افرادی شناسایی شدند که ساکن دائم جزیره باشند ، و این افراد فقط برای حمل و فروش به جزیره وارد می شوند .
فرمانده انتظامی جزیره کیش جامعه هدف مواد مخدر در جزیره را خانواده ها عنوان کرد و افزود : کسانی که حاملان مواد مخدر هستند جامعه هدفشان را بر مبنا خانواده ها بنا می کنند و اقشار مختلف سنی را تحت تاثیر خود قرار می دهند که در این بین معمولا مصرف گل و صنعتی ، بیشتر بین جوانان و نوجوان رواج داشته و سنتی نیز افراد میان سال به بالا مصرف کننده آن هست .
دقیق نمی توان میزان عرضه و تقاضا را مشخص کرد ولی حتما مصرف کننده وجود دارد که با این حجم از ورودی مواجه هستیم اما به نسبت جمعیت این حجم از کشفیات زیاد بالا نمی باشد .

انتهای پیام/ سمیه نوبهار

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19342
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.