• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

باید چهارسال قبل برای استفاده از جام جهانی قطر برنامه ریزی می کردیم

  • کد خبر : 23717
  • 23 آذر 1400 - 23:16
باید چهارسال قبل برای استفاده از جام جهانی قطر برنامه ریزی می کردیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خیلی بهتر بود از چهار سال پیش که می‌دانستیم جام جهانی در قطر برگزار می‌شود برنامه‌ریزی کنیم نه اینکه در یکسال باقی‌مانده شرایط را فراهم کنیم.

به گزارش کیشوندنیوز، مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و وزارت ورزش و جوانان با حضور «سعید محمد» مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و «سید حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان، در محل وزارت ورزش برگزار شد.

رییس فدراسیون فوتبال نیز افزود: سعید محمد، دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ ‌صنعتی و ویژه اقتصادی، جانانه و با همه وجود تلاش کرد تا بتوانیم برنامه‌ریزی خوبی برای تورنمنت مهمی مثل جام جهانی در منطقه آزاد کیش و در خلیج همیشگی فارس انجام بدهیم. امیدواریم آنچه شایسته ملت شریف ایران است را رقم بزنیم.

شهاب الدین عزیزی خادم اظهار داشت: به فضل الهی و حمایت‌های همه عزیزان، تیم ملی راه صعودش را تقریبا پیدا کرده و یکی از سریع‌ترین صعودهای تاریخ را رقم زده است. قطعا عظمت تیم ملی ایران در آسیا شایسته آن است که فضای خوبی برایش فراهم کنیم. آنهم در شرایطی که جام جهانی در خاورمیانه و نزدیکی ایران برگزار می‌شود. ای کاش این برنامه ریزی‌ها در چهار سال گذشته انجام شده بود. خیلی بهتر بود از چهار سال پیش که می‌دانستیم جام جهانی در قطر برگزار می‌شود برنامه‌ریزی کنیم نه اینکه در یکسال باقی‌مانده شرایط را فراهم کنیم.

عزیزی خادم در پایان گفت: کاری که انجام شده برای همه تیم‌های ملی است تا انشاالله از امکانات جزیره کیش استفاده کنیم. برای اولین بار در تاریخ است که به نقطه نظر واحد میان مناطق آزاد و ورزش کشور می‌رسیم. حتی قبل از این نشست به سجادی و سعید محمد عرض کردم که این فرصتی تاریخی است و تاکید کردم که انشاالله با این نگاه موجود فضا را برای ورزش و اقتصادی کردن مناطق آزد پیش ببریم و برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان و همه تیم‌های ملی را برنامه ریزی کنیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23717
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.