• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

کاهش هزینه بلیت هواپیما حلقه مفقوده جذب گردشگر به کیش/ تخفیف ۵۰ درصدی هتل‌ها در جشنواره تابستانی

  • کد خبر : 15982
  • 19 تیر 1398 - 11:26
کاهش هزینه بلیت هواپیما حلقه مفقوده جذب گردشگر به کیش/ تخفیف ۵۰ درصدی هتل‌ها در جشنواره تابستانی

رییس جامعه هتلداران کیش گفت: جامعه هتلداران کیش با افزایش خدمات و ارائه تخفیف ۵۰ درصدی هزینه هتل‌ها، آماده خدمات رسانی به مسافران در جشنواره تابستانی کیش خواهد بود.

به گزارش کیشوند نیوز، مسیح‌الله صفا شامگاه دوشنبه در نشست خبری بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش به تشریح اقدامات این جامعه به منظور برگزاری هرچه بهتر این جشنواره پرداخت و اظهار داشت: بعد از ۲۱ سال برای اولین بار است که بخش خصوصی قبل از شروع جشنواره به یک کنفرانس خبری دعوت می‌شود که داشته‌ها و خواسته‌هایش را عنوان کند.

وی ضمن تشکر از تفکر مثبت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: امیدوارم وعده‌های داده شده برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره محقق شود.

رییس جامعه هتلداران کیش عنوان کرد: جامعه هتلداران امسال فراتر از سال‌های گذشته برای جذب گردشگر خدمات ارائه کرده‌ است، به‌عنوان مثال در ۲۱ دوره گذشته جشنواره تابستانی ۳۰ درصد تخفیف به گردشگران ارائه می‌دادیم که امسال برای حمایت از رونق گردشگری هتل‌های عضو جامعه هتلداران اتاق‌هایشان را با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌دهند.

صفا بیان کرد:: بدین منظور به جهت انجام صحیح ارائه این تخفیف‌ها نیز نظارت دقیقی انجام می‌گیرد که با ارائه این تخفیف‌ها از کیفیت خدمات هتل‌ها کاسته نشود، همچنین با پارک دلفین‌ها نیز رایزنی شده و آنها نیز ۵۰ درصد تخفیف برای خدمات خود قائل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آوردن مسافر به جزیره کیش شرط اول برای برون‌رفت از بحران گردشگری است، گفت: به طور مثال در زمان قدیم تنها جایی که موزیک داشت جزیره کیش بود، اما امروز همه شهرها آن‌ را دارند، با این حال جزیره کیش جذابیت‌هایی دارد که هرجای ایران ندارد.

رییس جامعه هتلداران کیش ادامه داد: حتی اگر هتل‌ها و دیگر تفریحات کیش با ۵۰ درصد تخفیف ارائه شوند، زمانی که مسافر برای گرفتن بلیت اقدام کند، اگر پرواز کم و گران باشد، به کیش نمی‌آید، بنابراین درخواست من از مسؤولان امر این است که برای جذب حداکثری گردشگر هزینه سفر به کیش کاهش یابد.

صفا ابراز داشت: کیش‌ایر متعلق به کیش است، هدف از تشکیل کیش‌ایر انتفاع نبود، کیش‌ایر می‌تواند در طول جشنواره پروازهایش را از تهران به سایر شهرها کنسل کند و همه آنها را بر روی کیش متمرکز کند.

وی گفت: وقتی پرواز زیاد شود قیمت‌ها کاهش می‌یابد، اگر این اتفاق بیافتد امسال جشنواره خیلی خوبی خواهیم داشت که برنامه‌های خیلی خوبی که دارند اجرایی می‌شود.

رییس جامعه هتلداران کیش در پایان بیان کرد: جامعه هتلداران کیش با افزایش خدمات و کاهش هزینه هتل‌های خودش آماده خدمات رسانی به مسافران در جشنواره تابستانی کیش خواهد بود./ فارس

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15982
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.