• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

کیتکس، سِتیکس و هکاهلث در راه کیش

  • کد خبر : 15378
  • 03 اردیبهشت 1398 - 23:54
کیتکس، سِتیکس و هکاهلث در راه کیش

طی روزهای آتی چندین رویداد ملی و بین‌المللی در جزیره کیش برگزار می شود.

طی دو هفته آینده و قبل از آغاز ماه مبارک رمضان جزیره کیش  میزبان چندین رویداد ملی و بین‌المللی است و بسیاری از صاحب‌نظران و فعالان حوزه‌های مختلف در این جزیره مرجانی و زیبا دور هم جمع می‌شوند.

دومین ماراتن برنامه نویسی موبایل سلامت ایران

دومین ماراتن برنامه‌نویسی موبایل سلامت ایران (هکا هلث ۲۰۱۹) از صبح روز هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۷۲ ساعت در پردیس بین‌الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

این ماراتن شبانه روزی با حمایت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، سازمان منطقه آزاد کیش است.

هدف از برگزاری این برنامه حل چالش‌های حوزه سلامت کشور در بستر تلفن‌های همراه اعلام شده است و گفته می‌شود که تعداد شرکت کنندگان آن بالغ بر ۲۰۰ نفر است.

نشست منطقه‌ای مجمع جهانی سلامت

هفتمین نشست منطقه‌‌ای مجمع جهانی سلامت در روزهای ۹ و ۱۰ اردیبهشت ۹۸ به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران در جزیره کیش برگزار خواهد شود.

این نخستین نشست منطقه‌ای در غرب آسیا و شمال آفریقا است که گفته می‌شود ۷۰۰ شرکت کننده از جمله ۱۵۰ مهمان خارجی در آن حضور یابند.

نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات

نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات ( KITEX 2019 ) با هدف ارائه‌ی آخرین دستاوردهای حوزه‌ی آی‌تی از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ اردیبهشت در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش برپا خواهد شد.

سمینارهای تخصصی در حوزه‌های هوشمند سازی، اینترنت اشیا، شهر هوشمند و امنیت اطلاعات همراه با این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این نماشگاه تکمیل زنجیره علم، فناوری، تکنولوژی، تولید محصول، تجاری سازی و ورود به بازار جهانی به منظور ثروت آفرینی، توسعه صادرات خدمات فاوا و معرفی و بومی سازی پیشرفت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات عنوان شده است.

نمایشگاه ملی و بین المللی صنایع دستی، آیین‌های سنتی، گردشگری و ورزش

نمایشگاه ملی و بین‌المللی صنایع دستی، آیین‌های سنتی،گردشگری و ورزش(setiex 2019) به‌منظور معرفی فرهنگ و آیین کشورها با حضور ۷ الی ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود./فارس

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15378
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.