• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

ناصر فریادشیران سرمربی تیم فوتبال شاهین کیش شد

  • کد خبر : 96
  • 02 مهر 1394 - 2:11

فریادشیران: کیش از پتانسیل فنی و انسانی بالایی برای حضور در لیگ برتر فوتبال برخوردار است. مربی سابق تیم فوتبال نفت تهران از سوی مدیر عامل باشگاه شاهین کیش به عنوان قائم مقام و سرمربی این باشگاه انتخاب شد. ناصر فریاد شیران با دریافت حکم از سوی شاهین فخیم آزاد مدیرعامل باشگاه شاهین کیش به […]

فریادشیران: کیش از پتانسیل فنی و انسانی بالایی برای حضور در لیگ برتر فوتبال برخوردار است.

مربی سابق تیم فوتبال نفت تهران از سوی مدیر عامل باشگاه شاهین کیش به عنوان قائم مقام و سرمربی این باشگاه انتخاب شد. ناصر فریاد شیران با دریافت حکم از سوی شاهین فخیم آزاد مدیرعامل باشگاه شاهین کیش به عنوان سرمربی و قائم مقام این باشگاه انتخاب شد. شاهین کیش این فصل در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور به میدان می رود.

ناصر فریادشیران در خصوص انتصاب خود به عنوان قائم مقام باشگاه شاهین کیش و سرمربی تیم فوتبال این باشگاه اظهار کرد: پس از کسب نتایج ضعیف این تیم در فصل گذشته علی رغم هزینه ای مناسب ،شاهین فخیم آقایی مالک و مدیرعامل باشگاه من را به عنوان قائم مقام شاهین انتخاب کرد و با حفظ اختیارات مدیریتی، سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه را نیز به من سپرد.

وی افزود : یادم می آید که تیم فوتبال استقلال کیش در سالیان گذشته در لیگ دسته اول و دسته دوم کشور حضور داشت اما به دلیل برخی مشکلات از جمله مسائل مالی و حمایت در نتیجه گیری موفق نبود و اکنون این باشگاه معتبر در سطح استان هرمزگان نابود شده است.

وی ادامه داد :در حال حاضر نیز فخیم آقایی همکاری با من را شروع کرده و قصد دارد با بستر سازی در منطقه آزاد کیش این باشگاه را به سطح اول فوتبال ایران برساند.خوشبختانه افرادی که در بخش مدیریتی منطقه آزاد فعالیت می کنند دارای سوابق روشنی در بخش مدیریتی و اجرایی ورزش هستند.

فریاد شیران گفت :علی اصغر مونسان مدیرعامل منطقه آزاد و عضو سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس،حسین جلالی رئیس اداره ورزش و جوانان کیش و رئیس اسبق فدراسیون دوومیدانی،قدرت ابراهیمی معاون منطقه آزاد و بازیکن اسبق شموشک نوشهر و محمود پازوکی رئیس هیئت فوتبال کیش و بازیکن اسبق تیم ملی و پریپولیس از چهره های اثر گذار ورزشی در کیش هستند.

وی ادامه داد : البته علاوه بر افراد مذکور ،برای نتیجه گیری شاهین در فصل جدید کمک و حمایت های استاندار هرمزگان، فرماندار کیش و تجار و سرمایه گذاران منطقه آزاد هم نیاز است.چرا که برخی مسائل اداری سبب شده شاهین در فرصت کم باقی مانده تا آغاز لیگ دسته دوم لیست بازیکنان خود را به طور کامل نبسته باشد.

وی افزود : شاید در ابتدای امر از لحاظ نتیجه گیری با مشکلاتی مواجه شویم ولی قول می دهم اگر حمایت ها ادامه دار باشد ضمن خوشحال کردن مردم کیش ،توریست ورزشی منطقه را رونق داده و با دعوت از تیم های لیگ برتری پتانسیل ورزش کیش را به علاقه مندان نشان دهیم.چرا که این منطقه از پتانسیل فنی و انسانی بالایی برای حصور در لیگ های بالاتر و حتی لیگ برتر برخوردار است.

فریادشیران بیان کرد :فخیم آقایی با سرمایه گذاری و هزینه ای نزدیک به ۲ میلیارد و هفتصد میلیون تمام مبلغ قرارداد فصل گذشته بازیکنان را تسویه کرده است.اصل ۴۴ قانون اساسی با تاکید برخصوصی سازی به ویژه در امر ورزش خواستار مهیا شدن شرایط ورود سرمایه گذاران شده است.امیدوارم به گونه ای رفتار نکنیم که علاقه مندان به سرمایه گذاری در ورزش به مانند صوفیانی و هدایتی دلسرد شوند.اگر حمایت ها ادامه داشته باشد در طول ۴ سال باشگاه شاهین کیش به لیگ برتر رسیده و در این مسابقات می درخشد.

وی درباره بازیکنان جذب شده تیم شاهین گفت: از هر بازیکنی که بتواند در مسیر دشوار صعود به لیگ دسته اول به ما کمک کند استفاده خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=96
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. چندین سال است فوتبال کیش با وجود پازوکی و …… در جا می زند
    وجود مربیای همچون ناصر فریادشیران یک نعمت واقعی است
    مربی اخلاقندار و استعداد یاب و کارنامه دار کسی که نفت تهران را متحول کرد و از لیک دسته اول استان تا لیگ برتر رساند و برای بقای نفت در تهران کارستان کرد
    خوش آمد به فریادشیران

    • احسنت فریادشیران از آن دسته از مربیانی است که اصول و اخلاق را رعایت می کند فریادشیران جز مربیان فنی و سالم فوتبال ایران است و می تواند فوتبال کیش را از وجود مفت خورها بی کیفیت نحات دهد

  2. حق با فریادشیران است