• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

برگزاری مسابقات فوتسال به سبک هیئت فوتبال کیش + نتایج

  • کد خبر : 8922
  • 21 دی 1396 - 13:33
برگزاری مسابقات فوتسال به سبک هیئت فوتبال کیش + نتایج

مسابقات لیگ فوتسال جزیره کیش که قرار بود مهرماه امسال آغاز شود، بعد از کش‌وقوس‌های فراوان از دوشنبه ۱٨ دیماه در زمین چمن مصنوعی المپیک کلید خورد.

مینی فوتبال نوعی از فوتبال است که میلیون ها بازیکن آماتور در جهان بازی می‌کنند و تنها تعداد بازیکنان و اندازه زمین است که در میان شهرهای مختلف متفاوت است. این رشته ورزشی معمولاً در زمین‌های چمن مصنوعی که اخیراً در کشورمان نیز گسترش یافته، برگزار می‌گردد.

به بازی فوتبال درون سالن نیز فوتسال گفته می شود و این اسم برگرفته از لغات اسپانیایی FUTbol و SALA (درونی یا درون سالن) است.

هیئت فوتیال کیش از چندین ماه قبل اعلام کرده بود که امسال مسابقات لیگ فوتسال کیش را در بین مسابقات لیگ فوتبال این جزیره برگزار خواهد کرد. حال با این تفاسیر به نظر می رسد هیئت فوتبال کیش به‌جای آنکه مسابقات فوتسال عرف جامعه را برگزار کند با استفاده از تبصره‌های موجود در حال برگزاری مسابقات مینی فوتبال به اسم فوتسال است که هم به نتیجه مطلوب برسد و هم مبدعی باشد در عرصه مسابقات فوتسال.

هیئت فوتبال کیش که طی چند سال گذشته حواشی فراوانی را در اطراف خود دیده و به‌نوعی به حیات خلوت فوتبال کشور تبدیل شده که اخیراً نیز این حواشی به برنامه ۹۰ نیز کشیده شده است، با اینچنین وضعیت و ترفندهایی می خواهد از میهمانان احتمالی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ در جزیره کیش پذیرایی کند.

با این روند و با توجه به وضعیت موجود، اگر دیدید مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر در حال برگزاری است و به‌جای اینکه تیم‌های ملی دیگر کشورها در کیش اردو زده باشند، هیئت فوتبال کیش در قطر اردو زده، زیاد تعجب نکنید. و جالب‌تر اینکه اگر برای این حرکت در خروجی خبرها آمد:”استقبال خوب هیئت فوتبال کیش از تیم‌های حاضر در جام‌جهانی ۲۰۲۲”، باز هم هیچگونه تعجب نکنید و آمادگی کامل را داشته باشید.

**پی نوشت:

این مسابقات با ۱۰ تیم در دو گروه ۵ تیمی رقابت خود را از روز دوشنبه آغاز کردند که در هفته اول این نتایج بدست آمد:

بازرگانی مقدسی ۸ – عرفان اقتدار(الف) ۱

الصاروج ۳  – پرسپولیس ۲

مرکز خرید سلطانیه ۶ – عرفان اقتدار(ب) ۰

رعد پدافند ۲ –  صیادان ۳

تیم‌های نگین گشت و بازار مروارید در این هفته استراحت داشتند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8922
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. آقای برادر هطف کن قبل از درج مطالب خلاف واقع در مورد ان بررسی کنید. خود شما که یکی از بازیکنان یکی از تیم های بازنده هم بودید به خوبی میدانید که اختصاص زمین برای برگزاری مسابقات در اختیاز معاونت ورزش هست نه هیئت فوتبال. هیئت تلاش بسیار کرد که مسابقات در سالن چند منطوره برگزار شود که مخالفت شد. قول دادند در ادامه به سالن سرپوشیده بروند

  2. سلام فوتبالیست هستم از خوزستان اومدم اگه امکان داره تیم خوبی بهم معرفی کنید

  3. سلام فوتبالیست هستم از خوزستان اومدم اگه امکان داره تیم خوبی بهم معرفی کنید