• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

استعفای دسته‌جمعی کادر هیئت فوتبال کیش

  • کد خبر : 22627
  • 07 مرداد 1400 - 18:24
استعفای دسته‌جمعی کادر هیئت فوتبال کیش

اعضای هیات فوتبال کیش در بیانیه‌ای که در اختیار رسانه‌ها قرار داده‌اند، به صورت دسته‌جمعی از سمت خود اعلام کناره‌گیری کردند.

به گزارش کیشوندنیوز، چند ماه قبل و در بهمن‌ماه ۹۹ هنگامی که حکم انتصاب پازوکی مجدداً برای هیئت فوتبال کیش صادر شد، برای شنیدن اخبار خاص و عجیب و غریب منتظر نشستیم و این انتظار زیاد طولانی نشد تا اینکه روز گذشته خبر رسید اکثر اعضای کادر هیئت فوتبال کیش از سمت خود استعفا دادند.

علی‌رضا ابراهیمی، سید حسن اوجی، مسعود بابایی، امیدلزرنوده و حسن مظفری از جمله نفراتی بودند که این چند مدت برای فوتبال کیش زحمات زیادی کشیدند اما همه این افراد به‌یکباره از سمت خود در این هیئت استعفا دادند.

عناوینی همچون پرخاشگری، تک‌روی، سوءمدیریت و ناتوانی ریاست و هم‌چنین شرایط نامناسب هیات فوتبال کیش از اصلی‌ترین دلایل استعفای دسته‌جمعی عنوان شده است.

گرچه همین‌هایی که امروز دسته‌جمعی استعفا دادند، بهمن‌ماه نوید روزهای خوب در فوتبال کیش می‌دادند، اما بالاخره با توجه به سابقه پازوکی و اینکه او از همان نسل سیستم علی اصغری فوتبال است، می‌شد پیش‌بینی چنین روزهایی را کرد.

نمی‌توان با شیوه سنتی، هیئت فوتبالی را که اهمیت آن شاید بالاتر از چندین اداراه و شرکت‌ در کیش است، مدیریت کرد.

سال گذشته انتصاب پازوکی هم دارای حواشی خاص خودش بود، برخی رسانه‌های پایتخت، این انتصاب را بخشی از برنامه مهندسی انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کرده بودند.

به‌هر حال بعد از گذشت چند ماه از این انتصاب حواشی در فوتبال کیش دوباره اوج گرفته و با توجه به روزهای پایانی مدیریت آهنگران، باید دید رویکرد مدیر بعدی منطقه آزاد کیش در رابطه با هیئت فوتبال چه خواهد بود و آیا تمایلی به ماندن پازوکی در هیئت دارد یا نه؟

انتهای پیام/ مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22627
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.