• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

داستان تکراری حذف نماینده فوتبال کیش از لیگ سه

  • کد خبر : 24052
  • 26 دی 1400 - 12:30
داستان تکراری حذف نماینده فوتبال کیش از لیگ سه

در فاصله سه هفته مانده به پایان مرحله نخست رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور تیم عرفان اقتدار کیش از جدول مسابقات گروه پنجم حذف شد.

به گزارش کیشوندنیوز، در ادامه مسابقات هفته دهم مرحله نخست لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور روز جمعه قرار بود دو تیم دو تیم عرفان اقتدار کیش و یزد لوله برابر هم صف آرایی کنند اما نماینده کیش در این دیدار خانگی حاضر نشد.

بدین ترتیب مسابقه دو تیم لغو و نتیجه این دیدار سه بر صفر به سود نماینده یزد اعلام شد.

همچنین با توجه به عدم حضور تیم عرفان اقتدار کیش در دیدار هفته نهم، این تیم به دلیل عدم حضور در دو دیدار متوالی­ برابر آیین‌نامه مسابقات سازمان لیگ، دو رده مسابقاتی سقوط داده شده و از جدول مسابقات حذف می گردد.­­

طی سال‌های اخیر سهمیه لیگ سه کیش با بی‌توجهی مسئولان به راحتی می‌سوزد و از بین می‌رود، وضعیتی که به هیچ وجه در شأن جزیره کیش نیست.

امسال هم همین داستان تکرار شد و در ابتدا این سهمیه در سکوت خبری به افرادی خارج از جزیره فروخته شد و حالا هم به این شکل از جدول مسابقات کنار گذاشته می‌شود.

به‌نظر می‌رسد مسئولان هیئت فوتبال کیش علاقه‌ای به صحبت در این رابطه نداشته باشند و حتی تصاویر و اخبار مربوط به این مسابقات نیز در صفحه اینستاگرام منتسب به هیئت فوتبال وجود ندارد و قصد دارند ضعف‌های خود را پشت عکس و فیلم‌های اردوی تیم‌های ملی در کیش مخفی کنند.

انتهای پیام/ مرتضی رضائی

 

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24052
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.