• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

برنامه‌ریزی برای تبدیل بیمارستان کیش به قطب پزشکی / پیگیری جدی مطالبات شهروندان از تامین اجتماعی

  • کد خبر : 8637
  • 03 دی 1396 - 18:58
برنامه‌ریزی برای تبدیل بیمارستان کیش به قطب پزشکی / پیگیری جدی مطالبات شهروندان از تامین اجتماعی

دکتر انصاری لاری در بازدید از بیمارستان کیش عنوان کرد: بیمارستان و جزیره کیش با توجه به استعدادها و پتانسیل‌هایی که دارد می‌تواند در بعضی زمینه‌ها مرکز درمان پزشکی بیماران حوزه خلیج فارس باشد.

به گزارش کیشوند نیوز، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید صبح امروز از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش گفت: انصافاً شرایط خیلی خوبی فراهم کردند و بیمارستان خوبی است و از استانداردهای قابل قبولی در بخش های مختلف برخوردار می‌باشد. پزشکان خوبی هم اینجا حضور دارند و از این جهت یک آمادگی نسبی برای پذیرش بیمار از خارج از کشور وجود دارد. اما این امر باز هم مستلزم سرمایه گذاری بیشتر است. باید شرایط رفت و آمد ارزان و هتلینگ خوب را برای بیماران خارج از کشور فراهم کنیم. این رفت و آمدها باعث ارتقای بیمارستان نیز می‌شود.

دکتر انصاری با اعلام این مطلب که در نظر داریم بیمارستان کیش را در برخی زمینه‌ها قطب پزشکی کنیم، گفت: برنامه داریم که اینجا را به یک مرکز بین المللی درمان سرطان تحت عنوان (KCC) یا Kish Cancer Center  تبدیل کنیم. بدین منظور فردا نشستی با دکتر جوان یکی از متخصصان ایرانی الاصل ساکن اروپا داریم که تخصص ایشان در زمینه درمان سرطان‌های پروستات و مجاری ادراری می باشد. اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم و بیمارستان را به تجهیزات مدرن درمان سرطان مجهز کنیم هم می‌توانیم از داخل کشور و هم بیماران خارجی را به اینجا بیاوریم.

 

وی ادامه داد: با توجه به امکانات و پتانسیل هایی که جزیره کیش دارد می توانیم یک مرکز درمانی چشم هم برای جذب بیماران کشور و حوزه خلیج فارس دایر کرد. همانطور که می دانید دکترخدادوست یک برند بین المللی است و مرکز چشم پزشکی ایران در شیراز میزبان بیماران بین‌المللی است. در حوزه چشم پزشکی هم باد دکتر خدادوست به توافقاتی رسیده‌ایم. ایشان حدود یکی دو هفته آینده به کیش خواهند آمد و باید با یکدیگر در این رابطه صحبت کنیم. می‌خواهیم بیمارستان چشم پزشکی اینجا زیر نظر دکتر خدادوست اداره شود.

 

انصاری گفت: در زمینه جراحی‌های زیبایی هم بیمارستان پتانسیل‌های خوبی دارد که با پیگیری‌های دکتر خلخالی می‌توان آن را به نتیجه مطلوب رساند.

 

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با وضعیت درمان رایگان توسط بیمه شدگان تامین اجتماعی عنوان کرد: ماهیانه حدود ۲۰ الی ۲۵ میلیارد تومان درآمد تامین اجتماعی از بیمارستان کیش می باشد که هفت درصد آن هزینه درمان است پس ماهانه حدود دو الی دو و نیم میلیارد تومان تامین اجتماعی باید به سازمان پرداخت کند که سازمان منطقه آزاد کیش آن‌را برای درمان بیماری کیشوندان هزینه کند و یا از طریق تأسیس یک درمانگاه مجهز در این امر به کیشوندان کمک کند. ما با تأمین اجتماعی بحث جدی داریم و متاسفانه این اتفاق تاکنون رخ نداده است و ما در حال پیگیری این موضوع هستیم و امیدواریم که ظرف مدت یک ماه آینده به نتیجه مطلوب برسیم.. اگر این اتفاق بیافتد ما می‌توانیم تمام خدمات درمانی را در جزیره به کیشوندان بدون دریافت هیچ هزینه‌ای انجام دهیم.
















عکاس : حسین تهوّری

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8637
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.