• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

حضور هیات رئیسه دانشگاه FHM آلمان در پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف

  • کد خبر : 8636
  • 03 دی 1396 - 18:39
حضور هیات رئیسه دانشگاه FHM آلمان در پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف

هیات رئیسه دانشگاه FHM آلمان در خصوص همکاری‌های علمی و پژوهشی از جمله برگزاری دوره‌های مشترک آموزشی از پردیس کیش دانشگاه صنعتی شریف بازدید کردند.

بازدید از پردیس شریف کیشبه گزارش کیشوند نیوز از روابط عمومی دانشگاه، اعضای هیات رئیسه دانشگاه FHM آلمان شامل پروفسور دریر رئیس محترم، پرفسور مرک مدیر محترم اجرایی، پروفسور ویتبرگ معاونت محترم و دکتر دوست محمدیان مشاور محترم مدیر عامل و نماینده ایران این دانشگاه از روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه ۹۶ لغایت جمعه ۱ دی ماه ۹۶ در پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف حضور یافتند.
این هیات جلسات تخصصی با جناب آقای دکتر سلک غفاری ریاست محترم پردیس، معاونین و مدیر بین الملل پردیس برگزار و در خصوص همکاری‌های علمی و پژوهشی از جمله برگزاری دوره‌های مشترک آموزشی به بحث و مذاکره پرداختند و پس از بازدید از بخش‌های مختلف پردیس و آشنایی با امکانات، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های پردیس، نسبت به برگزاری دوره‌های مشترک در آینده‌ای نزدیک ابراز امیدواری نمودند.
همچنین این هیات در کنفرانس CADS17 که در محل این پردیس در روزهای پنج شنبه ۳۰ آذر ماه ۹۶ و جمعه ۱ دی ماه ۹۶ برگزار گردید، شرکت نمودند.
اعضای هیات رئیسه دانشگاه FHM در مراسم آئینی شب یلدا که به همت مدیریت دانشجویی فرهنگی پردیس برگزار گردید، شرکت نمودند و ضمن آشنایی با فرهنگ غنی ایرانی اسلامی از نزدیک با دانشجویان پردیس به گفتگو پرداختند.
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8636
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.