• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی جزیره کیش نسبت به اظهارات اخیر ناصر شریفی

  • کد خبر : 8617
  • 02 دی 1396 - 12:00
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی جزیره کیش نسبت به اظهارات اخیر ناصر شریفی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی جزیره کیش نسبت به اظهار نظر اخیر ناصر شریفی نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با بی ثمر بودن منطقه آزاد کیش برای خطه هرمزگان، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش کیشوند نیوز، اظهارات اخیر ناصر شریفی نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با اینکه منطقه آزاد کیش ثمری برای غرب هرمزگان ندارد، واکنش های متفاوتی را در بین کیشوندان در پی  داشته است و برخی آن را یک نوع بی احترامی به کیشوندان می دانند.

در این راستا شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی جزیره کیش نیز بیانیه ای منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای ناصرشریفی نماینده محترم غرب استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی
از شما که در کسوت نماینده مردمی استان و منطقه غرب هرمزگان که شامل جزیره کیش نیز میشود انتظار چنین صحبتی راجع به جزیره کیش نداشتیم .
شما که با رای مردم منطقه به نمایندگی این مردم عزیز انتخاب شده اید چه ثمری برای مردمان منطقه به ارمغان آورده اید کما اینکه هر قدمی هم برداشته باشید جزو تکالیف و وظایف شما محسوب میگردد.
منطقه آزاد کیش ثمری برای مردم هرمزگان ندارد!!!
آیا اطلاع دارید که چقدر از مردم عزیز استان بدلیل محرومیت های موجود در استان در جزیره کیش مشغول کار و زندگی میباشند.
منطقه آزادکیش تاکنون حیاط خلوت دولت‌ها بوده.
بله با این حرفتان موافق هستیم ، و این نکته را نیز باید اضافه کنیم که تاکنون مردم عزیز ساکن در جزیره کیش که شامل تمام اقشار اعم از جوانان ، دانشجویان ، بازاریان و عموم مردم میباشد هیچ خیر و ثمری را نه از منطقه آزاد کیش و نه از شما نمایندگان محترم که با رای همین مردم عزیز انتخاب شده اید نبرده اند.

در پایان از شما نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی که باید ضامن حقوق مردم عزیز این منطقه باشید خواستاریم که با پیگیری مطالبات کیشوندان عزیز بخصوص جوانان و دانشجویان جزیره کیش ثمرات منطقه آزاد کیش را در درجه اول برای خود ساکنین در منطقه آزاد کیش و سپس مردم عزیز استان هرمزگان هموار فرمایید.

والسلام علی من اتبع الهدی
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی جزیره کیش

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8617
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.