• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

آغاز رزمایش گردان الی‌بیت‌المقدس در کیش

  • کد خبر : 17442
  • 14 آذر 1398 - 14:26
آغاز رزمایش گردان الی‌بیت‌المقدس در کیش

فرمانده سپاه کیش گفت: در راستای ارتقاء آمادگی بصیرتی، دفاعی و رزمی بسیجیان کیش به مدت دو روز رزمایش الی بیت المقدس در کیش برگزار می شود.

به گزارش کبشوند نیوز، سرهنگ شهداد کناری اظهار داشت: بسیج در راستای آمادگی هر چه بیشتر و ارتقاء توان جسمی، دفاعی، رزمی و بصیرتی ماموریت دارد تا در روزهای ۱۴ و ۱۵ آذر ماه به مدت دو روز در رزمایش شرکت کند.

وی افزود: براساس ماموریت بسیج در روز پنج شنبه همزمان با فراخوان گردان، استقرار و برگزاری کلاس‌های آموزشی رزمی و بصیرتی در راستای افزایش آگاهی و دانش عملیاتی، بصیرتی و تاکتیکی رزمایش آغاز شده و در انتهای شب با عملیات رزم شبانه ادامه خواهد یافت.

فرمانده سپاه کیش گفت: صبح روز جمعه نیز تمرینات عملیاتی و تاکتیکی گردان با حضور مسؤولان جزیره کیش از ابتدای روز آغاز و اجرا می‌شود.

به گفته کناری در رزمایش گردان الی بیت المقدس کیش که در منطقه عملیاتی ضلع غربی جزیره کیش در منطقه روستای باغو اجرا می‌شود ۳۰۰ نفر از بسیجیان گردان الی بیت المقدس و دسته‌های واکنش سریع گردان امنیتی امام علی (ع) به اجرای عملیات رزمی و تاکتیکی خواهند پرداخت.

وی هدف از برگزاری این رزمایش‌ها را ایجاد آمادگی در بسیج و ارتقای دانش و آگاهی عملیاتی و رزمی بسیجیان عنوان و خاطر نشان کرد: با توجه به تهدیدات داخلی و خارجی که همواره متوجه نظام و مرزهای جمهوری اسلامی ایران است و برای مقابله با اشرار، توطئه‌ها و حملات دشمن این رزمایش‌ها مانند سراسر کشور در جزیره کیش اجرا یی می‌شود.

از جمله تمرینات و برنامه‌های اجرایی در این رزمایش دور روزه می‌توان به تمرینات دفاع از کوی و برزن و برقراری امنیت، ایجاد تورهای ایست و بازرسی و کنترل معابر وصولی و حفاظت از مراکز حساس مهم و قابل حفاظت، ایجاد آمادگی در بین اعضای گردان جهت اجرای عملیات آزادسازی اشاره کرد./ فارس

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17442
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.