• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

برگزاری کارگاه آموزشی طراحی تعاملی با موضوع تجربه‌ی آزاد بازی در پردیس کیش دانشگاه تهران

  • کد خبر : 8382
  • 19 آذر 1396 - 18:59
برگزاری کارگاه آموزشی طراحی تعاملی با موضوع تجربه‌ی آزاد بازی در پردیس کیش دانشگاه تهران

کارگاه آموزشی بین‌المللی طراحی تعاملی با موضوع تجربه‌ی آزاد بازی با حضور اساتید و دانشجویان داخلی و خارجی از امروز در پردیس کیش دانشگاه تهران آغاز به‌کار کرد.

دکتر خداداده پردیس کیش دانشگاه تهرانبه گزارش کیشوند نیوز، خانم دکتر یاسمن خداداده مدیرگروه طراحی صنعتی و عضو هیئت علمی پردیس کیش دانشگاه تهران در رابطه با این کارگاه آموزشی عنوان کرد: این ورکشاپ مربوط به گروه طراحی صنعتی پردیس کیش دانشگاه تهران است و با موضوع (Interaction Design For Open Play Experiences) طراحی تعاملی برای تجربه آزاد بازی‌ها در حال برگزاری است. یعنی وقتی برای بچه‌ها می‌خواهید بازی طراحی کنید، با چه تفکری این کار انجام می‌شود و شرکت کنندگان در این کارگاه باید این نوع تفکر را یاد بگیرند.

وی گفت: از سه استاد برجسته دانشگاه دلفت هلند برای آموزش در این ورکشاپ حضور دارند. تخصص یکی از این اساتید در طراحی تعاملی است و تخصص یکی دیگر فقط در طراحی بازی است. با این دو تخصص به‌صورت تئوری و عملی به شرکت‌کنندگان آموزش می‌دهند که چگونه باید یک بازی را هدفمند طراحی کرد که بتواند به اهدافی که طراح نیاز دارد برسد.

دکتر خداداه افزود: در این کارگاه آموزشی دانشجویان ابتدا آموزش های لازم را توسط اساتید مربوطه می‌بینند، سپس به‌صورت یک کار گروهی اقدام به ساخت دانسته‌ها می‌کنند که در نهایت در روز اختتامیه این دست سازه‌ها به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.

وی در رابطه با جزئیات این کارگاه آموزشی گفت: ورکشاپ طراحی تعاملی ۵ روزه هست که از امروز (یکشنبه ۱۹ آذر) شروع شده و تا پنجشنبه ادامه دارد. ۶۰ نفر شرکت کننده در این ورکشاپ حضور دارند که ۱۰ نفر آنها از لبنان به همراه ۲ نفر از اساتیدشان آمده‌اند و باقی شرکت کنندگان نیز از دانشگاه های مختلف آمده‌اند و برخی نیز دانشجویان همین دانشگاه هستند. اکثر دانشجویانی که در این کارگاه آموزشی شرکت دارند از رشته طراحی صنعتی هستند ولی شرکت‌کنندگان لبنانی دانشجوی پروداکت دیزاین هستند و دانشجویان رشته هایی چون معماری داخلی، گرافیک، آی تی و .. نیز حضور دارند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8382
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.