• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

شورای شهر کیش برنامه داد/ از پیگیری مشکل گاز جزیره تا نرخ اجاره سرویس مدارس

  • کد خبر : 19834
  • 18 شهریور 1399 - 18:29
شورای شهر کیش برنامه داد/ از پیگیری مشکل گاز جزیره تا نرخ اجاره سرویس مدارس

شورای شهر کیش با ارسال متنی به پایگاه خبری کیشوندنیوز، برنامه‌های خود را برای هفته پیش رو ارائه داد.

به گزارش کیشوندنیوز، بعد از انتخاب محمد طاهری به‌عنوان رئیس شورای شهر کیش و انتشار خبری در انتقاد از انفعال شورای شهر کیش در چند سال اخیر، این شورا با ارسال متنی به این خبر واکنش نشان داد:

“دستور هفتگی شورای اسلامی جزیره زیبای کیش از روز پنجشنبه ۲۰ شهریور ۹۹ الی چهارشنبه ۲۶ شهریور ۹۹ بدین شرح است:

با سلام و احترام

بدینوسلیه دستور جلسه و بازدید هفتگی شورای اسلامی شهر کیش، جهت استحضار و درج در فضای مجازی و آن سایت وزین تقدیم می‌گردد.

۱- حضور و قرائت فاتحه در محل مرقد مطهر شهدای گمنام و حاج آقا سیدین شهید مدافع سلامت کیش، مسجد امام حسن مجتبی(ع)

۲- دیدار و گفتگو با امام جمعه محترم جزیره کیش در خصوص مسائل مختلف شهر و شهروندان

۳- دیدار و گفتگو با حاج آقا شمس امام جمعه محترم اهل سنت جزیره کیش در خصوص مسائل مرتبط با بومیان جزیره

۴- دیدار با رئیس هیات مدیره و مدیر عامل محترم سازمان منطقه آزاد کیش جناب آقای دکتر مظفری، پیرامون موضوعات مختلف جزیره کیش

۵- جلسه رسمی شورای شهر در خصوص بررسی و تصویب نرخ سرویس مدارس کیش

۶- پیگیری و ارائه گزارش به شهروندان در خصوص بحث گرانی قیمت توزیع گاز مایع در جزیره کیش

شایان ذکر است برنامه های هفتگی شورای اسلامی شهر کیش به صورت مرتب اعلام و گزارش اقدامات و خروجی جلسات به صورت ماهیانه به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید.”

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19834
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. دو نفر از بدترین مدیرانی سازمان منطقه آزاد کیش که حتی یک کار مثبت هم در مجموعه مدیریتی خود هم انجام نداده اند و اکنون در شورای شهر حضور دارند . به شما پیشنهاد( بهتر است بگویم خواهش) میکنم که سابقه کاری آقای شرف زاده و طاهری را در مدت زمانی که به عنوان مدیرعامل و عضو هییت مدیره شرکت تعاونی سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشتند یک بررسی اجمالی بفرمایید.
    بنده بخش کوچکی از آن را برای شما عنوان میکنم:
    ۱- آقای طاهری با شعار حمایت از کارگر و گرفتن حق و حقوق کارکنان به عنوان نماینده کارگران سازمان، جلوی مدیران قد علم کرد و در ابتدای امر یک کارمند شرکتیه ساده بود و متاسفانه از این تریبون سو استفاده کرده و در مدت سه سال به مدیر حقوقی شرکت بنادر و فرودگاه ها رسید و از مزایای چون خودروی رایگان، تغییر قراداد و حقوق بالا بهرمند شد و سپس از شرکت تعاونی و حامی کارگر به طور کلی جدا شده و رنگ عوض کرد بر علیه همان کارگرانی که با رای آنها بر سر کار آمده بود، شد. یادم نمیرود که در سال ۱۳۹۰ شعارش این بود که من باید نماینده مجلس شوم تا بتوانم حق کارگران را بگیریم و امروز کاملاً واضح است که برای چه هدفی در شورای شهر فعالیت دارد.
    ۲- آقای شرف زاده به مدت شش سال از سال ۹۰ الی۹۶ به عنوان مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش بود . در شش دوره مدیر عاملی او بر این شرکت که بیش از ۱۰۰ نفر سهام دار دارد، ایشان حتی ریالی هم سود به سهام داران پرداخت نکردند و در هر دوره مجمع شرکت گزارش بلند بالایی از ضرر و زیان شرکت ارائه مینمودند. این در حالی بود که ایشان در آن زمان از حقوق بیش از ۲۰ میلیون تومانی، خودرو مزدا۶ و دیگر مزایای متعدد شرکت بهرمند بودند و برای کسب امتیازات شخصی از مدیران سازمان، به آنها باج های متعددی میدادند که نمونه ای از آن شاغل نمودن بیش از ۵۰ نفر از آشنایان مدیران وقت سازمان در آن شرکت و پرداخت حقوق ماهیانه بالا به آن کارکنان از طریق سود سهام سهامداران شرکت تعاونی بود.
    امروز هم نشسته اند و نتیجه آن باجدهی ها را درو میکنن. (باز هم خودرو رایگان حقوق بیش از ۳۰ میلیون در ماه، پست مدیریتی در سازمان و شغل عالی برای همسر و ….)
    آری اینها اعضاء و رییس شورای شهر کیش هستند که کیشوندان از آنها انتظار دارند.