• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

هشدار ستاد مبارزه با موادمخدر درباره مخدر جدید «دستمال»

  • کد خبر : 8120
  • 05 آذر 1396 - 12:28
هشدار ستاد مبارزه با موادمخدر درباره مخدر جدید «دستمال»

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه ماده مخدر دستمال خوشبختانه در کشور شیوع نداشته است، نسبت به مخدرهای جدید و مصرف داروهای ناشناخته توسط خانواده‌ها هشدار داد.

پرویز افشار با اشاره به انتشار اخباری درخصوص مخدر جدیدی تحت عنوان دستمال‌های اعتیادآور اظهار کرد: در روزهای اخیر موضوعی تحت عنوان مخدر جدید با نام دستمال‌های اعتیادآور در فضای مجازی منتشر شد؛ این در حالی است که در سنوات گذشته گزارشی از کشف این ماده که در گروه NPSها دسته‌بندی می‌شود در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار داشت.

سخنگوی ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه کشف این ماده در سنوات قبل به هیچ وجه مقادیر عمده و قابل توجه نبوده، گفت: کشف این ماده توسط پلیس در حد مصارف شخصی بوده ولی باید توجه داشت که NPSها مواد جدیدی هستند که در نقاطی از دنیا شیوع پیدا می‌کنند ولی خوشبختانه گزارشی از شیوع این ماده در کشورمان در دست نیست.

وی درباره مضرات این ماده جدید گفت: این ماده جزو کانابینوئیدهای صنعتی و آزمایشگاهی است که اثراتی به‌مراتب بیشتر از حشیش داشته و قدرت تخریب بالایی دارد.

افشار در پایان از مردم خواست تا نسبت به مصرف داروهای جدید که در خارج از شبکه درمان کشور توزیع می‌شوند هشیار باشند و پیش از مصرف هر داروی جدید نسبت به عوارض مصرف آن با پزشک معالج مشورت کنند. / تسنیم

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8120
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.