• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

کشف ۱۰کیلو تریاک از ساقیان مواد مخدر

  • کد خبر : 22739
  • 19 مرداد 1400 - 10:06
کشف ۱۰کیلو تریاک از ساقیان مواد مخدر

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در کیش خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، سرهنگ علی اصغرجمالی افزود: مأموران فرماندهی انتظامی ویژه کیش با دریافت اطلاعاتی مبنی بر ورود مواد مخدر توسط سوداگران مرگ به کیش، موضوع را با هماهنگی دستگاه قضایی پیگیری، شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی دقیق سوداگران مرگ با سه تیم عملیاتی متشکل ازنیرو‌های انتظامی و دریابانی به محل‌های احتمالی ورود مواد مخدر اعزام و در حین جابه جایی مواد از مخفیگاه متهمان ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف و ۴ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ویژه وپایگاه دریابانی کیش افزود: ماموران در این رابطه یکدستگاه موتور شارژِی توقیف و ۴ متهم دستگیر شده را با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی کردند.

سرهنگ علی اصغرجمالی با اشاره به اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، از ساکنان درخواست کرد در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از ابتدای امسال ۱۶۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش کشفیات داشته است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22739
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.