• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

۱۲۳ کیلوگرم مواد مخدر در کیش کشف شد

  • کد خبر : 22349
  • 07 تیر 1400 - 1:59
۱۲۳ کیلوگرم مواد مخدر در کیش کشف شد

فرمانده انتظامی ویژه کیش گفت: ماموران این فرماندهی در سه ماه نخست سال جاری موفق به کشف ۱۲۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

سرهنگ علی اضغر جمالی روز یکشنبه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه عمده مواد مخدر کشف شده در این جزیره طی سال جاری از نوع مواد سنتی است اظهار داشت: فرماندهی انتظامی در این عملکرد خود به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۹۱ درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد: در این ارتباط ماموران فرماندهی انتظامی ویژه کیش و پلیس مبارزه با مواد مخدر جزیره ۱۰۳ نفر را در عملیات های مختلف در رابطه با قاچاق، تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و روانه زندان کرده اند.

فرمانده انتظامی ویژه کیش افزود: ۱۰ تن از  دستگیر شدگان قاچاقچی، حمل کننده و نگهدارنده، ۵۶ نفر خرده فروش و ۳۷ نفر نیز معتاد هستند که همگی بر اساس جرم مرکتب شده بعد از تشکیل پرونده به مراجع ذی صلاح و یا کمپ های ترک اعتیاد استان تحویل داده شده اند.

وی یادآور شد: اجرای ۲۸ مرحله طرح ویژه برخورد با سوداگران مرگ، ۱۳ طرح پاکسازی نقاط آلوده ، هشت مرحله کنترل ورودی ها  و مرحله طرح تشدید برخورد در محلات از جمله عملکردهای پلیس تخصصی مبارزه با مواد مخدر جزیره و ماموران انتظامی فرماندهی ویژه کیش است.

سرهنگ جمالی گفت: نصب ایکس ری، کنترل خودروهای سنگین در ورودی بندرگاه، دوربین های چهره خوان، برنامه ریزی برای درمان معتادان و تحویل برخی از این افراد به خانواده آنان در سرزمین اصلی و ورود و کنترل خانواده ها نسبت به فرزندان از ضرورت های پیشگیری و مقابله در عرصه مبارزه با مواد مخدر در این جزیره است.

شورای هماهنگی جزیره کیش فعالیت های خود را بر مبنای جزیره پاک و عاری از مواد مخدر پیگری می کنند و در این راستا تمامی برنامه های پیشگیری و مبارزه دستگاه ها و نهادهای عضو بر اساس آن تدوین و به مرحله اجرا رسیده است.

جزیره ۹۱ کیلومتر مربعی کیش با ۴۴ هزار نفر جمعیت در ۱۸ کیلومتری کرانه باختری ایران واقع شده است./ایرنا

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22349
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.