• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

آغاز رقابت‌های لیگ فوتبال کیش با ۶ تیم / خبری از برگزاری لیگ فوتسال نیست

  • کد خبر : 8012
  • 29 آبان 1396 - 15:09
آغاز رقابت‌های لیگ فوتبال کیش با ۶ تیم / خبری از برگزاری لیگ فوتسال نیست

هفته اول مسابقات لیگ فوتبال کیش با شکست استقلال، تساوی صیادان با دانشگاه و برد سپیدان آغاز شد.

به گزارش کیشوند نیوز، در هفته اول رقابت‌های لیگ فوتبال کیش فصل ۹۶-۹۷، شنبه هفته جاری تیم‌های استقلال کیش و پرشین به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود پرشین به پایان رسید.

علیرضا کاویانی مربی استقلال کیش با اعلام اینکه جوانان این تیم در اولین بازی لیگ بزرگسالان امیدوارانه ظاهر شدند، افزود: با دو اشتباه فردی بازی را به پرشین واگذار کردیم. جوانان ما اگر یک مقدار با تجربه‌تر عمل می‌کردند چه بسا می‌توانستند با برد زمین مسابقه را ترک کنند.

وی در رابطه با حضور استقلال کیش با جوانان مدرسه فوتبال گفت: سال گذشته در برخی از مسابقات بزرگسالان از این بازیکنان استفاده می‌کردیم اما امسال تصمیم گرفتیم با بازیکنان جوان مدرسه فوتبال در لیگ بزرگسالان حاضر شویم، البته با توجه به افزایش فعالیت‌های مدارس فوتبال در جزیزه کیش و آموزش بازیکنان در رده‌های پایه، امید این می‌رود که در سال‌های آینده تعداد تیم‌های جوان حاضر در لیگ افزایش پیدا کند که این خود نوید یک لیگ پویا و شاداب را می‌دهد.

تیم صیادان هم که فصل گذشته در این رقابت‌ها غایب بود، امسال همانند استقلال کیش، با حضور حداکثری جوانان خود پا به عرصه این رقابت‌ها گذاشته است که روز شنبه و در هفته اول با نتیجه ۲ – ۲ برابر دانشگاه پیام نور مساوی کرد. در کنار جوانان این تیم بازیکنانی چون مهدی مناری زاده و مهدی شمشمی حضور دارند.

در ادامه این رقابت‌ها و در آخرین دیدار که عصر امروز دوشنبه ۲۹ آبان برگزار شد، تیم‌ سپیدان قهرمان فصل گذشته این رقابت ها به مصاف بازرگانی مقدسی رفت و در نهایت این تیم سپیدان بود که توانست حریف خود را با نتیجه ٢ بر یک شکست دهد و سه امتیاز بازی را از آن خود کند.

چند ماه قبل هیئت فوتبال کیش در یک برنامه‌ریزی عجیب از برگزاری مسابقات لیگ فوتسال همزمان با مسابقات فوتبال خبر داده بود که طبق شواهد امر برگزاری این مسابقات در حد حرف بوده و منتفی است.
همچنین این هیئت از افزایش تعداد تیم‌های حاضر در لیگ بزرگسالان فوتبال کیش به ۹ تیم خبر داده بود که به‌نظر می‌رسد این مورد هم منتفی شده است.

۱۳۹۶-۰۸-۲۹-Steghlal


۱۳۹۶-۰۸-۲۹-Persian


۱۳۹۶-۰۸-۲۹-Sayadan


۱۳۹۶-۰۸-۲۹-Davaran

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8012
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. امسال صیادان قهرمانه