• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

آغاز تعمیرات دوره‌ای شرکت آب و برق کیش / تعرفه‌های برق مطابق وزارت نیرو است و تعرفه آب یک مقدار متفاوت است

  • کد خبر : 7663
  • 30 مهر 1396 - 17:45
آغاز تعمیرات دوره‌ای شرکت آب و برق کیش / تعرفه‌های برق مطابق وزارت نیرو است و تعرفه آب یک مقدار متفاوت است

مهندس سلطانی گفت: بهای برق مصرفی در جزیره کیش بدون حتی یک ریال تغییر مطابق با تعرفه‌های مصوب وزارت نیرو است و تعرفه آب مصرفی شاید یک مقداری قیمت متفاوت باشد.

به گزارش کیشوند نیوز، مهندس یدالله سلطانی مدیرعامل شرکت آب و برق کیش در رابطه با آغاز تعمیرات دوره‌ای توسط این شرکت و ایجاد خاموشی‌های احتمالی برق برخی مناطق در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیمای کیش عنوان کرد: از مردم خواهشمندیم که اجازه دهند ما کارهای تعمیراتی را انجام دهیم تا از خاموشی‌های ناخواسته که در تابستان اتفاق می‌افتد جلوگیری کرده باشیم.

وی دمای بالا و رطوبت زیاد و وجود یون‌های کلر در هوا که از سطح دریا منتشر می شوند را باعث خوردگی بیش از اندازه تأسیسات آب و برق اعلام کرد. این خاموشی‌ها روزانه حدود ۱ الی ۳ ساعت می باشد.

سلطانی در رابطه با نرخ آب و برق در کیش اعلام کرد که: بهای برق مصرفی در جزیره کیش مانند تعرفه‌های استان‌های جنوبی کشور مثل استان هرمزگان و بدون حتی یک ریال تغییر مطابق با تعرفه‌های مصوب وزارت نیرو است. آن چیزی که باعث می شود که هزینه‌های برق در جزیره کیش بالا تصور شود، شاید مصرف بیش از حد مردم باشد. در مورد آب شاید یک مقداری قیمت ما متفاوت (با تعرفه‌های وزارت نیرو) باشد و آن هم به دلیل پروسه تولید آبی که در جزیره وجود دارد. آب جزیره کیش قابل شرب و است و ابتدا به آب مقطر تبدیل می‌شود و سپس افزودنی‌هایی به آن اضافه می‌شود.

ظرفیت تولید آب جزیره کیش روزانه بین ۲۲ الی ۲۳ هزار متر مکعب می باشد که سلطانی در این رابطه نیز گفت: طی ۲تا ۳ ماه آینده یک واحد ۱۰۰۰ مترمکعبی تولید آب نیز به ظرفیت تولید آب شرکت آب و برق کیش اضافه می‌شود. در حال حاضر ۶۳۰۰۰ مشترک از خدمات شرکت آب و برق کیش استفاده می‌کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=7663
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.