• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

استفاده از ایده‌های خلاقانه و نو در جهت ایجاد درآمد پایدار

  • کد خبر : 24291
  • 20 بهمن 1400 - 11:42
استفاده از ایده‌های خلاقانه و نو در جهت ایجاد درآمد پایدار

محسن نظرپور سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات بر ضرورت مثبت اندیشی ، تکیه بر خرد جمعی و ارائه ایده های نو در جهت ایجاد درآمد پایدار در منطقه تاکید کرد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش، محسن نظر پور سرپرست جدید این شرکت صبح امروز سه شنبه ۱۹ بهمن در نخستین نشست صمیمی خود با معاونان و مدیران مجموعه ، با اشاره به اهمیت مثبت اندیشی در تقویت انگیزه همکاران و استفاده بهینه از توان تخصصی آنان در جهت بهبود عملکرد شرکت اظهار داشت : با رویکردی سازنده و نگاه مثبت مشکلات سریع تر و به سهولت مرتفع خواهد شد.

وی تکیه بر خرد جمعی را عنصر مهمی در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های موفق عنوان کرد.

نظرپور همچنین استفاده از ایده های خلاقانه و نو در جهت ایجاد درآمد پایدار را یکی از مهم ترین محورهای فعالیت  همکاران شرکت عمران، اب و خدمات کیش برشمرد و گفت : ایده های نو و کاربردی همکاران در زمینه دسترسی به درآمد های پایدار جمع آوری و از صاحبان برترین ایده ها نیز تجلیل خواهد شد.

 سرپرست شرکت عمران،آب و خدمات کیش افزود: شفافیت ، قابلیت اجرایی و همراستا بودن با اهداف سازمان منطقه آزاد کیش مهم ترین مشخصه های مدنظر برای ایده هایی نوآورانه است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با همدلی و تعامل گسترده تمامی همکاران شرکت، شاهد ارتقاء خدمات در حوزه های مختلف شهری و افزایش رضایتمندی ساکنان و گردشگران باشیم .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24291
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سایتی جهت درج ایده های رویا پردازانه ایجاد شود