• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

اجرای طرح برخورد با رنت کاران غیر مجاز از هفته آینده / توقیف ۶۵دستگاه خودرو فاقد تاکسی متر و ۲۲۹دستگاه موتورشارژی

  • کد خبر : 6444
  • 06 شهریور 1396 - 10:28
اجرای طرح برخورد با رنت کاران غیر مجاز از هفته آینده / توقیف ۶۵دستگاه خودرو فاقد تاکسی متر و ۲۲۹دستگاه موتورشارژی

رئیس پلیس راهور کیش از اجرای طرح برخورد با رنت کاران غیر مجاز ( خودروهای اجاره ای غیر مجاز ) و نصب برچسب بر روی این خودروها از هفته آینده در کیش خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از ایرنا، سرگرد بهرام ایمانی نسب در خصوص نصب برچسب بر روی خودروهای اجاره ای ( رنتی ) در کیش به خبرنگاران گفت : طرح برخورد با رنت کاران غیر مجاز از هفته آینده اجرایی خواهد شد.

وی افزود : کسانی که در این صنف فعالیت می کنند یک هفته فرصت دارند تا نسبت به نصب دستگاه AVl داخل خودرو و برچسب در شیشه جلو و عقب اقدام کنند که این اقدام در راستای مشخص شدن خودروهای مجاز اجاره ای از غیر مجاز صورت خواهد گرفت.
رئیس پلیس راهور کیش از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده خودروهایی اجاره ای که سرنشینان آن اقدام به اجرای حرکات نمایشی غیر مجاز و خطر آفرین می کنند شماره پلاک آن را به شماره تلفن ۱۲۰ اعلام کنند که پلیس علاوه بر احضار صاحب خودروهای اجاره ای ، ۷۲ ساعت آن را توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد کرد.

*توقیف ۶۵دستگاه خودرو فاقد تاکسی متر و ۲۲۹دستگاه موتورشارژی 
سرگرد بهرام ایمانی نسب در خصوص ساماندهی خودروهای مسافر بر شخصی نیز گفت : از روز شنبه تا کنون هفت دستگاه خودرو در این خصوص به پارکینگ منتقل شده و طرح برخورد با مسافربرهای شخصی با جدیت در دستور کار پلیس است .
وی در مورد استفاده نکردن از تاکسی متر در زمان جابه جایی مسافر اظهار کرد : برخورد با خودروهای متخلف به جد پیگیری می شود و نیروهای پلیس راهور در سطح معابر اقدام به کنترل می کنند و در صورت مشاهده تخلف، خودروها به مدت ۷۲ ساعت توقیق و به پارکینک منتقل خواهند شد .
این مقام نظامی در پلیس راهور اعلام کرد : تا کنون ۶۵ دستگاه تاکسی به دلیل استفاده نکردن از تاکسی متر متوقف و به پارکینک منتقل شده اند و طرح همچنان ادامه دارد.
وی با اعلام اینکه از آغاز اجرای طرح برخورد با موتورهای شارژی متخلف در مرداد ماه سال جاری ، ۲۲۹ دستگاه توقیف شده است اظهار کرد : تا روز گذشته نیز ۱۶ دستگاه موتور که مسائل ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکردند ، توقیف شده است و اجرای این طرح با جدیت ادامه دارد .
سرگرد ایمانی نسب تصریح کرد : استفاده نکردن از کلاه ایمنی در سطح معابر ، حرکات خلاف جهت ، استفاده از تلفن همراه در حین حرکت و روشن نکردن چراغ در شب از مواردی است که در صورت رعایت نکردن راکبان موتورهای شارژی با آنها به جد برخورد می شود.

* راه اندازی آموزشگاهی برای راکبان موتورهای شارژی 
وی در خصوص صدور گواهی نامه برای راکبان موتورهای شارژی نیز گفت : طی یک هفته آینده آموزشگاهی در این زمینه راه اندازی می شود .
سرگرد ایمانی نسب در مورد کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی ( مینی بوس ) گفت : این طرح در دستورکار است و به زودی اجرا می شود.
رئیس پلیس راهور کیش در پاسخ به سئوالی در مورد طرح یکسان سازی پوشش رانندگان حمل و نقل عمومی گفت : این موضوع در حد تذکر است و اجرای آن بر اساس مصوبه شرکت ها و سازمان حمل ونقل است .
وی تاکید کرد: نیروهای راهور پلیس با جدیت هر چه تمام با تخلفاتی همچون استفاده از تلفن همراه در زمان رانندگی، نبستن کمربند ایمنی، سرعت و سبقت غیرمجاز، رعایت نکردن حق تقدم در میدان ها ، نداشتن بیمه شخص ثالث، بوق زدن و رعایت نکردن حق تقدم عابران و دوی کردن شیشه ها برخورد خواهند کرد.
خبرنگار ایرنا: مریم زباندان

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6444
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران
    وبسایت به این خوبی سپاسگزارم