• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

مشکلات تعویض پلاک خودروهای کیش مرتفع خواهد شد

  • کد خبر : 11992
  • 02 مرداد 1397 - 18:21
مشکلات تعویض پلاک خودروهای کیش مرتفع خواهد شد

رئیس پلیس راهور کیش در خصوص گلایه‌های کیشوندان بابت طولانی شدن فرآیند پلاک گذاری خودروها توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش کیشوند نیوز، سرگرد بهرام ایمانی نسب ضمن تأیید وجود برخی نواقص و نبود امکانات در فرایند تعویض پلاک خودروهای کیش افزود: در این رابطه متأسفانه به چند دلیل با گلایه‌های به‌حق مردم مواجه هستیم که در حال رایزنی جهت برطرف نمودن مشکلات از جمله راه‌اندازی محلی سرپوشیده و سوله مانند با امکانات مناسب برای حضور راحت‌تر مراجعه کنندگان هستیم.

وی افزود: همچنین با درخواستی که از مرکز پلیس راهوار ناجا داشتیم در حال عملیاتی کردن افزایش پرسنل و کارشناسان فعال از ٢ نفر به ۶ نفر در جهت تسریع امور و پاسخگویی به‌موقع هستیم.

ایمانی نسب دلیل تأخیر دریافت پاسخ استعلام مشخصات فنی خودروهای موجود در کیش از نمایندگی‌های مرکزی را تنوع بسیار زیاد تیپ و مدل خودروها دانست و گفت: متأسفانه مشخصات مورد نیاز اولیه برای بسیاری از خودرها ثبت نشده است و همین امر در برخی مواقع مدت پاسخگوی به استعلامات از نمایندگی‌های مرکزی را طولانی می‌کند.

وی در مورد خودروهای آمریکایى که در مرکز نمایندگی ندارند گفت: با هماهنگی به‌عمل آمده با شرکت ایرتویا کیش این شرکت به‌عنوان معتمد ما مدل و تیپ و شماره شاسی و موتور خودروهای آمریکایی را بررسی و مشخصات مورد نیاز را در اختیار پلیس راهوار کیش قرار خواهد داد.

رئیس پلیس راهور کیش در پایان ضمن تشکر از صبوری و همکاری مردم افزود: ایجاد شرایط و امکانات مناسب و لازم در شأن مردم کیش با همراهی و مساعدت سایر نهادهای مربوطه را جزء وظایف پلیس راهور برشمرد.

خبرنگار: بهمن عبداللهی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11992
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.