• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

سرپرست مدیریت توسعه گردشگری و میراث فرهنگی کیش منصوب شد

  • کد خبر : 612
  • 20 خرداد 1395 - 23:48
سرپرست مدیریت توسعه گردشگری و میراث فرهنگی کیش منصوب شد

ماهان مدون به سمت سرپرست مدیریت توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد. ه گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مونسان در حکمی “ماهان مدون” را به عنوان سرپرست جدید مدیریت توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش منصوب کرد. در این حکم مدیر […]

ماهان مدون به سمت سرپرست مدیریت توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد.

ه گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مونسان در حکمی “ماهان مدون” را به عنوان سرپرست جدید مدیریت توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش منصوب کرد.

در این حکم مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش بر لزوم برنامه‌ ریزی و هماهنگی به منظور جذب و توسعه  طرح‌ها و زیرساخت‌های گردشگری، تدوین ضوابط و مقررات گردشگری و اهتمام به حفاظت، توسعه میراث فرهنگی منطقه و صنایع دستی و برنامه‌ریزی و نظارت بر اجرای طرح‌های آموزشی علمی – کاربردی مورد نیاز به منظور ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های کلیه دست اندرکاران و آحاد مرتبط با بخش گردشگری تاکید کرده است.

در پایان این حکم دکتر مونسان از خداوند متعال توفیق در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با رعایت سه اصل صحت، دقت و سرعت در ارائه خدمات خواستار شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=612
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.