• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

سی نقطه شهری برای تبلیغات کاندیداها در نظر گرفته شده است

  • کد خبر : 4461
  • 11 اردیبهشت 1396 - 19:21
سی نقطه شهری برای تبلیغات کاندیداها در نظر گرفته شده است

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش: گفت: ستادهای تبلیغاتی می توانند در سی نقطه شهری مشخص شده نسبت به نصب تبلیغات کاندیداهای مربوطه خود اقدام کنند.

به گزارش کیشوندنیوز از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش روح الله مهدی نژاد با تاکید بر اهمیت برگزاری انتخاباتی سالم و پر شور در جزیره کیش گفت: بر اساس بررسی های انجام شده در خصوص تبلیغات کاندیداها، سی محل در جزیره کیش برای نصب تبلیغات کاندیداها مشخص شده است که ستادهای تبلیغاتی می توانند در این اماکن تبلیغات محیطی خود را انجام دهند.

به گفته مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مصادیق مجاز و غیر مجاز در خصوص تبلیغات کاندیدها در جزیره کیش نیز همانند سایر نقاط کشور بر اساس دستورالعمل وزارت کشور مورد استناد است و ستادهای تبلیغاتی موظف به رعایت کلیه مفاد این دستورالعمل هستند.

مهدی نژاد افزود: پرهیز از اظهار هرگونه مطالب خلاف واقع، عدم آسیب به اموال عمومی و عدم الصاق تبلیغات در مکانهایی غیر از نقاط مشخص شده از جمله موارد ذکر شده در این دستورالعمل است که باید مورد توجه ستادهای تبلیغاتی قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به وحدت و انسجام همیشگی مردم غیور کشورمان در بزنگاههای سیاسی کشور از شهروندان و گردشگران متعهد و ولایتمدار جزیره کیش خواست همچون سنوات گذشته در انتخابات پیش رو نیز جلوه دیگری از همدلی و اتحاد در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذارند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4461
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.