• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

علی خدیور در راه انتخابی المپیک ۲۰۱۶ برزیل

  • کد خبر : 609
  • 20 خرداد 1395 - 23:43
علی خدیور در راه انتخابی المپیک ۲۰۱۶ برزیل

معاون ورزش و آموزش شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش گفت: علی خدیور دونده اهل کیش جهت اعزام به ترکیه راهی اردوی تیم ملی می‌شود تا شانس خود را برای راهیابی به المپیک ۲۰۱۶ ریو امتحان کند. حسین جلالی اظهار داشت: علی خدیور دونده نوظهور جزیره کیش که پیش از این در مسابقات قهرمانی جایزه بزرگ […]

معاون ورزش و آموزش شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش گفت: علی خدیور دونده اهل کیش جهت اعزام به ترکیه راهی اردوی تیم ملی می‌شود تا شانس خود را برای راهیابی به المپیک ۲۰۱۶ ریو امتحان کند.

حسین جلالی اظهار داشت: علی خدیور دونده نوظهور جزیره کیش که پیش از این در مسابقات قهرمانی جایزه بزرگ تهران با درخشش بی‌نظیرش در رقابت‌های دوومیدانی موفق شد با شکست پی‌در‌پی حریفان دو مدال طلای این رقابت‌ها را با اقتدار و شایستگی به‌دست آورد جهت اعزام به ترکیه فردا پنجشنبه راهی اردوی تیم ملی می‌شود تا شانس خود را برای راه‌یابی به المپیک ۲۰۱۶ ریو امتحان کند.
    
وی افزود: مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو، خردادماه در شهر ازمیر ترکیه برگزار می‌شود و علی خدیور به همراه تیم ملی کشورمان روز پنجشنبه ۲۰ خرداد به این مسابقات اعزام خواهد شد.

معاون ورزش و آموزش شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش بیان کرد: فردین محمد‌زاده مربی دوومیدانی جزیره کیش نیز به عنوان مربی تیم ملی کشورمان، علی خدیور را در این رویداد مهم ورزشی همراهی می‌کند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=609
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.