• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

برجام هم نتوانست جلوی تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا را بگیرد

  • کد خبر : 5840
  • 06 مرداد 1396 - 15:19
برجام هم نتوانست جلوی تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا را بگیرد

حجت‌الاسلام حسن علیدادی گفت: تحریم‌های آمریکا که به تعبیر خودشان فلج‌کننده است، برای جلوگیری از رشد ملت ایران است اما به لطف خدا و هوشمندی ملت ایران راه به جایی نخواهند برد.

بهگزارش کیشوندنیوز ، حجت‌الاسلام حسن علیدادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه جزیره کیش اظهار کرد: درگذشت فقیه مجاهد آیت‌الله مشکینی ضایعه بزرگی برای کشورمان بود که باید راه او و رفتار و ایمان او در جامعه امروز ما به عنوان الگوی نیکویی از ولایت‌مداری و ایمان به راه حق به همگان معرفی و عرضه شود.

وی همچنین با یادآوری سالگرد شهادت آیت‌الله شیخ فضل‌الله نوری، عنوان کرد: جریان شهادت آیت‌الله شیخ فضل‌الله نوری جریان بسیار پیچیده و خطرناکی بود که در تاریخ ما رخ داد و اگر کسانی که ادعای روشنفکری و مشروطه‌خواهی داشتند به نصایح شیخ فضل‌الله گوش داده بودند، رضا خان و جریان پهلوی بار دیگر شکل نمی‌گرفت.

امام جمعه کیش با بیان این که شهادت شیخ فضل‌الله به خاطر آن رخ داد که این روحانی مجاهد حاضر به برافراشتن پرچم انگلیس بر بالای خانه‌اش نشد، خاطرنشان کرد: استکبار به طور مستمر در حال توطئه بر علیه ملت‌ها است و اگر ملت‌ها در مقاطع حساس به درستی تصمیم نگیرند، آسیب فراوانی به آنها وارد می‌شود.

حجت‌الاسلام علیدادی ادامه داد: ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) را پشت سر گذاشتیم و میلاد پرنور و سرور امام هشتم را در پیش رو داریم و همین طور در این دهه کرامت، ولادت با سعادت شاهچراغ را نیز خواهیم داشت که روزهای بسیار ارزنده و با ارزشی است و باید جشن‌های دهه کرامت با منزلت و عظمت برگزار شود.

وی در ادامه به هتک حرمت صهیونیست‌ها نسبت به مسجد الاقصی ونمازگزاران فلسطینی اشاره و با ابراز انزجار از رفتار وحشیانه صهیونیست‌ها، تصریح کرد: بدون شک روز به روز به سمت نابودی صهیونیست‌ها پیش می‌رویم و رفتارهایی این چنینی نیز در مسیر نابودی آنان است و آنان را از اضمحلال نهایی نجات نخواهد داد.

امام جمعه کیش از تصویب تحریم‌های جدید آمریکا بر علیه کشورمان، به عنوان جنایتی تازه بر پیشانی سران کاخ سفید یاد کرد و گفت: این تحریم‌ها که به قول خودشان فلج‌کننده است، هرگز قادر به جلوگیری از پیشرفت ملت ایران نخواهد شد چرا که سعی آنان در طول ۳۸ سال اخیر متوقف کردن ملت ایران بوده است.

حجت‌الاسلام علیدادی یادآور شد: برجام را از روزی که توافق شد، نقض کردند و تحریم‌ها بعد از انتخابات بیشتر نیز شد و معلوم می‌شود که برای آنها فرقی میان دولت‌ها وجود ندارد و هر کسی که در ایران با نظام بوده و در مسیر منافع ملت ایران گام بر می‌دارد، مورد تحریم و دشمنی آنها است.

منبع:خبرگزاری فارس

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5840
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.