• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

علیرضا سلیمانی احمدی بعنوان بخشدار جدید کیش منصوب شد

  • کد خبر : 505
  • 12 اسفند 1394 - 15:13
علیرضا سلیمانی احمدی بعنوان بخشدار جدید کیش منصوب شد

صبح امروز طی حکمی از سوی استاندار هرمزگان، علیرضا سلیمانی احمدی به عنوان بخشدار جدید جزیره کیش معرفی شد. در این مراسم منتقمی فرد معاون سیاسی استانداری با تاکید بر خدمات شایسته روح الله شهداد نژاد بخشدار قبلی جزیره کیش بیان کرد: امیدواریم همانطور که تعامل خوبی در گذشته وجود داشته است، این همکاری هم […]

صبح امروز طی حکمی از سوی استاندار هرمزگان، علیرضا سلیمانی احمدی به عنوان بخشدار جدید جزیره کیش معرفی شد.

در این مراسم منتقمی فرد معاون سیاسی استانداری با تاکید بر خدمات شایسته روح الله شهداد نژاد بخشدار قبلی جزیره کیش بیان کرد: امیدواریم همانطور که تعامل خوبی در گذشته وجود داشته است، این همکاری هم با بخشدار جدید انجام شود تا توسعه بیش از پیش جزیره کیش صورت پذیرد.

پاسلار فرماندار شهرستان لنگه هم با تشکر از بخشدارسابق کیش گفت: حضور مردم حوزه غرب استان هرمزگان در انتخابات بسیار چشمگیر بوده به نحوی که در بین حوزه های انتخاباتی استان هرمزگان، بیشترین مشارکت در حوزه غرب استان به میزان ۷۵ درصد بوده است و این حضور گسترده مردم نشان از علاقه مردم به نظام و دولت است.

شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش هم در این مراسم با تشکر از شهداد نژاد بخشدار سابق کیش از حمایت ها و فعالیت های خوبی که برای مردم کیش به ویزه بومیان این جزیره  تشکر کرد و بر حمایت های همه جانبه از بخشدار جدید تاکید کرد.

بخشدار سابق کیش هم با بیان اینکه در این ده ماهه دوره خدمت، تنها اولویت بخشداری کیش همکاری و هم افزایی بین مردم و مسئولان با هدف توسعه کیش بوده است در خصوص انتخابات هفتم اسفند گفت: افزایش بیش از ۵۶ درصدی مردم نسبت به دوره گذشته نشان از بصیرت و آگاهی مردمی دارد که توانستند حماسه ای باشکوه خلق کنند.

روح الله شهداد نژاد میزان مشارکت مردم کیش در انتخابات را بیشتر از ۸۵ درصد بیان کرد و افزود: این میزان مشارکت نتیجه تعامل خوب مردم و مسئولان بوده است.

علیرضا سلیمانی احمدی  بخشدار جدید کیش هم در این مراسم حرکت در مسیر خدمت به مردم را مهمترین برنامه کاری خود بیان کرد و گفت: در هر منطقه ای اگر تعامل بین مردم و مسئولان کم رنگ باشد توسعه و خدمت رسانی هم کم رنگ می شود و امیدوارم اکنون که در بین مردم آگاه و فهیم جزیره کیش هستم توسعه و خدمت رسانی همچون گذشته پرشتاب صورت گیرد.

در پایان این مراسم از بخشدار سابق کیش قدردانی و حکم بخشدار جدید کیش هم به وی اعطا شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=505
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.