• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

عملیات امروز، محصول تجمیع همه نیروها و توان جبهه ای به وسعت ریاض تا واشینگتن است

  • کد خبر : 4982
  • 17 خرداد 1396 - 13:48
عملیات امروز، محصول تجمیع همه نیروها و توان جبهه ای به وسعت ریاض تا واشینگتن است

اگر در ایرانی که تحت محاصره تکفیری هاست، بنا بود هر روز از این حوادث رخ بدهد اکنون اوضاع چگونه بود؟ و چه چیز تاکنون مانع آنها شده است؟ … پیشنهاد می کنم پیگیری کنید در این ماه ها چه کسانی تلاش کردند بخش امنیت در ایران را تضعیف کنند؟

به گزارش کیشوند نیوز، مهدی محمدی فعال رسانه ای در چند بند به تشریح ماوقع حمله تروریستی داعش به ساختمان مجلس و حرم حضرت امام خمینی (ره) شد:

۱- مسئولین لابد گزارش خواهند داد که سالانه هزاران و روزانه ده ها حمله تروریستی به ایران خنثی می شود و پشت سر همه آنها هم اتاق عملیات مشترک امریکا-اسراییل-سعودی ایستاده است. یکی از این عملیات ها امروز در تهران از کنترل خارج شد و این خود، ثابت می کند که خنثی سازی آن عملیات های دیگر چقدر حیاتی است و کسانی که بدان کار مشغولند، چه مجاهدت عظیمی می کنند. فکرش را بکنید که اگر در ایرانی که تحت محاصره تکفیری هاست، بنا بود هر روز از این حوادث رخ بدهد اکنون اوضاع چگونه بود؟ و چه چیز تاکنون مانع آنها شده است؟
۲- از دیدگاه امنیت ملی، عملیات امروز، محصول تجمیع همه نیروها و توان جبهه ای به وسعت ریاض تا واشینگتن است. نمی توان گفت هدف، انتقام از ایران یا فرو بردن ایران در ناامنی است. می دانند که این اهداف قابل تحقق نیست. هدف به عقیده من این بود که صرفا در مقابل ایران “خودی نشان بدهند”. این البته پدیده خطرناکی است چرا که می تواند هراس برخی بازیگران خردتر را ریخته و آنها را فعال کند. بیش از ۴ سال است که تلاش می کنند حادثه ای در تهران خلق کنند و امروز بالاخره موفق شدند. با حجمی از امکانات و انرژی که برای این امر بسیج شده بود، متخصصان این حوزه از مدت ها قبل حدس می زدند که بالاخره در گوشه ای حادثه ای رخ خواهد داد. حادثه امروز را با امکاناتی که برای خلق آن بسیج شده و حجم عملیات مشابهی که خنثی شده باید مقایسه کرد نه با نمونه های مشابه دیگر.
۳- بازی امنیتی-راهبردی بزرگی در منطقه در جریان است و این بازی اخیرا وارد مراحل تازه ای شده است. سعودی ضربات بزرگی از ایران خورده و در تکاپوی جبران است. تلاش برای سوق دادن برخی در ایران به سمت اینکه باید با اسراییل –نه سعودی-پای میز مذاکره نشست، هدف اصلی داستان است. مسلسل چی های صهیونیست امروز به تهران آمده بودند که پیام «مذاکره» بدهند!
۴- درباره حادثه امروز سوال مهم این نیست که تروریست ها چگونه وارد مجلس یا حرم امام شده اند؟ این ورود به زور اسلحه بوده و ارزش عملیاتی چندانی ندارد، همچنانکه که تروریست ها داخل مجلس راهروها را گم کردند و به جای صحن سر از طبقه چهارم ساختمان نمایندگان درآوردند! سوال اصلی این است که چگونه تا آنجا آمده اند؟ و چرا در تمام سال های گذشته حتی یک بار نتوانسته بودند چنین کنند؟ پیشنهاد می کنم پیگیری کنید در این ماه ها چه کسانی تلاش کردند بخش امنیت در ایران را تضعیف کنند؟
۵- حادثه امروز در تهران برای ایران باید به عنوان نقطه شتاب دهنده برای پایان دادن به کار داعش در منطقه و یکسره کردن تکلیف حامیان آن در نظر گرفته شود. ایران به خوبی نشان داده که در این کار به اندازه کافی توانمند است. انتقام سختی برای طراحان این حادثه در راه است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4982
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.