• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

توقیف دو لنج باری حامل ۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط دریابانی کیش

  • کد خبر : 4522
  • 16 اردیبهشت 1396 - 10:48
توقیف دو لنج باری حامل ۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط دریابانی کیش

سرهنگ رحیم جهانبخش فرمانده انتظآمی و پایگاه دریابانی کیش از توقیف دو لنج حامل کالاهای قاچاق به ارزش تقریبی ۶۰ میلیارد ریال و دستگیری ۱۴ نفر در این زمینه در ( ۱۶ و ۲۰ مایلی ) آبهای حوزه استحفاظی جزیره کیش خبر داد.

فرمانده پایگاه دریابانی کیش با بیان اینکه عمده اجناس قاچاق شده معادل تولید داخل دارد افزود : بر اساس اظهارات اولیه ، لوازم توقیف شده شامل ،یخچال ، ۵۰ دستگاه کولر ،۱۶۰ دستگاه لباسشویی ، آبسرد کن ، پتو و انواع نوشیدنی است .

سرهنگ رحیم جهانبخش در پاسخ به سوال خبرنگاران، که چند نفر از عوامل در این عملیات دستگیر شدند ؟ اظهار کرد : در جریان انتقال این کالا ها ۱۴ نفر دستگیر شدند که بر اساس دستور مقام قضایی اقدامات لازم صورت می گیرد.وی در مورد طرح ‘ دریادلان عاشورایی ‘ و مبارزه جدی با کالای قاچاق اظهار کرد : از ابتدای این طرح ۳۲ فروند لنج در آبهای حوزه استحفاظی مرزبانی دریابانی کیش در حین تردد و طی مسیر به سواحل استان های بوشهر و هرمزگان توقیف شده که بیش از ۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق از آنها بدست آمده است که عمده کالاهای بدست آمده معادل تولید داخل دارد .

جانشین فرمانده دریابانی کیش نیز در مورد مبدا و مقصد حرکت این دو لنج گفت : این دو لنج از مبدا شارجه امارات به سمت بندر نخل تقی در استان بوشهر حرکت کرده بودند که حدود ساعت ۱۹ جمعه شب در ۱۶ و ۲۰ مایلی جزیره کیش متوقف شدند .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4522
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.