• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

کتایون ریاحی در اینستاگرام تولد پسرش را تبریک گفت + عکس

  • کد خبر : 384
  • 17 آذر 1394 - 18:09
کتایون ریاحی در اینستاگرام تولد پسرش را تبریک گفت + عکس

کتایون ریاحی بازیگر ۵۴ ساله کشورمان, با انتشار عکسی در اینستاگرام خود تولد پسرش پوریا را تبریک گفت.مدت زیادی است که کتایون ریاحی به جزیره ی کیش هجرت کرده است و یکی از کیشوندان جزیره محسوب می شود.  کتایون ریاحی با نقش‌هایی چون زلیخای سریال حضرت یوسف (ع)، مهین مشرقی شام آخر و. . . در سینما […]

کتایون ریاحی بازیگر ۵۴ ساله کشورمان, با انتشار عکسی در اینستاگرام خود تولد پسرش پوریا را تبریک گفت.مدت زیادی است که کتایون ریاحی به جزیره ی کیش هجرت کرده است و یکی از کیشوندان جزیره محسوب می شود.

 کتایون ریاحی با نقش‌هایی چون زلیخای سریال حضرت یوسف (ع)، مهین مشرقی شام آخر و. . . در سینما و تلویزیون ایران ماندگار شد. روزی که اعلام کرد از این عرصه دور خواهد شد تا زمان بیشتری برای همکاری و فعالیت مشترک با پسرش داشته باشد، همکاران و دوستدارانش در ناباوری فرو رفتند. پنج سال از خداحافظی کتایون ریاحی با سینما می‌گذرد و در این سال‌ها که با هجرت او به جزیره کیش هم همراه بود، گهگاه خبرهایی از فعالیت‌های تازه او رسیده است. 
کتایون ریاحی دارای یک فرزند به نام پوریا می باشد که موسیقیدان و دارای تحصیلات آکادمیک در زمینه موسیقی است و اولین آلبوم بی کلام خود را با نام پژواک سکوت به نفع بنیاد نیکوکاری کیش مهر کتایون ساخته است.
حال این بازیگر بازنشسته سینمای ایران با انتشار عکسی، تولد پسرش را اینگونه تبریک گفت:
“””پسرم، شکوه زندگیم و همراه همیشگی من؛ تولدت مبارک”””
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=384
تبلیغات بنری تلگرام

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.