• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

۲۵۴ میلیون تومان کمک مردمی و آزادی ۱۱ زندانی در جشن گلریزان در کیش

  • کد خبر : 3754
  • 26 اسفند 1395 - 8:43
۲۵۴ میلیون تومان کمک مردمی و آزادی ۱۱ زندانی در جشن گلریزان در کیش

جمعی از خیرین و فعالان اقتصادی جزیره کیش چهارشنبه شب با حضور در جشن گلریزان، پرداخت ۲۵۴میلیون تومان بدهی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد کشور را تعهد و تقبل کردند تا آنان آزاد شوند.

در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد که در کیش برگزار شد، بالغ بر ۲۵۴ میلیون تومان کمک جمع آوری شد که شرایط آزادی بیش از ۱۱ زندانی را فراهم کرد.

شب گذشته چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در مرکز همایش های جزیره کیش برگزار شد.

این مراسم که با حضور رئیس ستاد دیه کشور، مدیران و معاونان سازمان منطقه آزاد کشور و جمعی از سرمایه گذاران جزیره برگزار شد، با هدف آزاد سازی جمعی از زندانیان تا پیش از نوروز برگزار شد که طی آن بالغ بر ۲۵۴ میلیون تومان جمع آوری شد.

این مبلغ که در راستای آزاد سازی تعدادی از زندانیان در قالب طرح از بهار انقلاب تا بهار طبیعت قرار داشت، شرایط آزاد سازی بیش از ۱۱ زندانی را فراهم ساخت.

مدیرعامل ستاد مردمی دیه چهارشنبه شب در مراسم جشن گلریزان در سالن همایش های بین المللی کیش گفت:در دهه فجر امسال طرحی در ستاد دیه پیشنهاد و مصوب شد تا با توجه به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی،زندانیان با سقف بدهی ۲۲میلیون تومان شناسایی و با کمک ستاد دیه آزاد شوند.

سید اسدالله جولایی افزود :در این طرح که ‘بهار انقلاب تا بهار طبیعت ‘ نام دارد ، یکهزار و ۵۰۰ زندانی مشمول این طرح شناسایی شدند که تاکنون ۹۹۸ نفر از آنان، با مجموع بدهی حدود ۱۸میلیارد تومان آزاد شدند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3754
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.