• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان کیش + تصاویر

  • کد خبر : 352
  • 04 آذر 1394 - 22:44

اجتماع بزرگ بسیجیان جزیره کیش همزمان با سراسر کشور با حضور سردار سرتیپ علی حسین صالحی معاون بسیج ستاد کل نیروهای مسلح، سرهنگ بیگی معاون عملیات رزم سازان بسیج مستضعفان، حجت الاسلام و المسلمین علیدادی امام جمعه کیش، مسئولان محلی کیش و اقشار مختلف بسیجی کیش در مجموعه بزرگ ورزشی میر مهنا برگزار شد.

در آغاز این مراسم معاون بسیج ستاد کل نیروهای مسلح از نیروهای بسیجی جزیره کیش بازدید کرد.
معاون بسیج ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم با اشاره به نقش تاثیر گذار بسیجیان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی سرمایه عظیم بسیجیان در راه توسعه کشور تاکنون به کار گرفته شده است.

سردار سرتیپ علی حسین صالحی تاکید کرد: بسیج امروز الگو و سرمشق تمامی مستضعفان جهان برای مقابله با ظلم و ستم استکبار است.

وی با اشاره به وظایف مهم امروز بسیج در عرصه های مختلف بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر اوئلین و مهمترین حوزه ای است که باید همه مردم در مورد آن احساس وظیفه کنند تا ناهنجاری های اجتماعی که چهره اسلام را مخدوش می کند از بین برود.

اقتصاد مقاومتی و لزوم توجه مردم و مسئولان به ان را عرصه دیگری بود که معاون بسیج ستاد کل نیروهای مسلح در مورد آن گفت: باید در هر راهی که به خودکفایی کشور منتهی می شود با قدرت فراوان وارد شویم.

سردار سرتیپ علی حسین صالحی افزود: باید با حضور پر رنگ در فضای مجازی و ترویج اسلام اصیل و مراقبت از تهدیدات این فضا که جنگ نرم دشمن علیه کشور است از کیان انقلاب و اسلام دفاع کنیم .

وی لازمه این حضور را تجهیز کامل بسیجیان در عرصه های دینی، اخلاقی، معرفتی، بصیرتی، علمی، مهارتی و نظامی دانست و گفت: امروز در اطراف کشور ایران اسلامی تهدیدات مختلفی از جانب استکبار جهانی وجود دارد و این موضوع ضرورت آمادگی کشور را در عرصه های مختلف دوچندان کرده و بحمدالله این آمادگی در شرایط عالی قرار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش هم در این مراسم، با تاکید بر این موضوع که بسیج با روحیه جهادی و شهادت طلبی و از تفکرات ناب امام خمینی (ره ) بوجود آمد.

سرهنگ صنعتکاران افزود: در این نهاد مقدس، پاک ترین و آماده ترین انسان ها در راه خدا جهاد می کنند.
وی بیان کرد: نیروهای بسیجی با پیروزی انقلاب اسلامی و همینطور جنگ تحمیلی از جان و مال خویش گذشتند تا ارمان های انقلاب اسلامی پایدار بماند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش به حضور اقشار مختلف مردم در بسیج کیش اشاره کرد و گفت: اقشار مختلف بسیجی کیش تحت امر ولایت فقیه ، مقام معظم رهبری تعالی بخش راه امام و شهدا هستند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=352
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.