• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

انتصاب سرپرست معاونت معماری و شهرسازی شرکت عمران، آب و خدمات

  • کد خبر : 10355
  • 25 فروردین 1397 - 21:07
انتصاب سرپرست معاونت معماری و شهرسازی شرکت عمران، آب و خدمات

سرپرست معاونت معماری و شهرسازی شرکت عمران ، آب و خدمات منطقه آزاد کیش منصوب شد.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، با ابلاغ مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، محسن کوهی به عنوان سرپرست معاونت معماری و شهرسازی این شرکت منصوب شد و پس از معارفه وی در مراسمی با حضور مدیر عامل، معاونان و روئسای مستقل، آغاز بکار کرد.
دکتر محمدرضا محمدی مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در مراسم معارفه معاون معماری و شهرسازی با بیان اینکه کسب حداکثری رضایتمندی ساکنان کیش یکی از مهمترین اهداف این شرکت است، گفت: در راستای بازنگری در ساختار اجرایی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، با هدف تسریع در امور، ارتقاء سطح بازدهی اقدامات و کسب رضایتمندی مراجعان در بخش های مختلف ، بهسازی در معاونت های شرکت در دست اجرا است.
وی ضمن تقدیر از تلاش های آرش نیکفرجام معاون پیشین معماری و شهرسازی این شرکت از محسن کوهی به عنوان مدیری صادق، توانمند یاد کرد که دارای سوابق اجرایی ارزشمندی درحوزه های فنی و عمرانی در سرزمین اصلی است.
دکتر محمدی ابراز امیدواری کرد با حضور سرپرست جدید معاونت معماری و شهرسازی شرکت عمران، آب وخدمات ودر سایه تعامل خوب کارکنان این معاونت، شاهد ارتقاء کیفی خدمات رسانی ودرنهایت رضایتمندی بیشتر شهروندان و سرمایه گذاران باشیم.
وی در ادامه گفت: حدود ۶۰ درصد مراجعه کنندگان این شرکت مربوط به معاونت معماری و شهرسازی است وبه لحاظ برآورده کردن رضایتمندی این تعداد از مراجعان، باید کیفیت و سرعت عمل خدمات رسانی این بخش ارتقاء یابد.
درپایان این نشست حکم انتصاب محسن کوهی سرپرست معاونت معماری و شهرسازی توسط مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش به وی اعطا شد.
همچنین آرش نیک فرجام به عنوان سرپرست مدیریت پیمان و رسیدگی فنی و میثم غفاری مدیر پیشین پیمان و رسیدگی نیز به عنوان سرپرست اداره رسیدگی در این شرکت به فعالیت خود ادامه می دهند.
لازم به ذکر است، محسن کوهی که دانش آموخته رشته های مهندسی عمران در مقطع کارشناسی و برنامه ریزی شهری در مقطع کارشناسی ارشد است، پیش از این مدیر کل دفتر فنی استانداری و مشاور استاندار خراسان رضوی بوده است.
نماینده وزارت کشور در کمیسیون ماده ۱۰۰، رئیس هیات مدیره تعاونی مسکن مهر کارکنان استانداری خرسان رضوی، رئیس هیات مدیره شرکت مسکن شرق کشور، معاون مدیر کل دفتر فنی استانداری خراسان رضوی ، مشاور و نماینده تام الاختیار استاندار در مسکن مهر استان خراسان رضوی و مدرس دانشگاه در رشته های شهرسازی و امور قراردادها و مناقصات بخشی دیگر از کارنامه کاری سرپرست معاونت معماری و شهرسازی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10355
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.