• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

اولین نمایشگاه بین المللی عینک سازی، اپتومتری و تجهیزات وابسته در کیش گشایش یافت

  • کد خبر : 356
  • 06 آذر 1394 - 0:04

نخستین نمایشگاه بین المللی عینک سازی، اپتومتری و تجهیزات وابسته (KIOPEX) با حضور ۴۷ شرکت داخلی و خارجی در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش گشایش یافت. انتقال تکنولوژی به تولید کنندگان داخل کشور و جذب سرمایه گذاران خارجی در صنعت اپتیک ، توسعه بازار اپتیک ،معرفی شرکت های صاحب نام ، شناسایی فرصت های […]

نخستین نمایشگاه بین المللی عینک سازی، اپتومتری و تجهیزات وابسته (KIOPEX) با حضور ۴۷ شرکت داخلی و خارجی در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش گشایش یافت.

انتقال تکنولوژی به تولید کنندگان داخل کشور و جذب سرمایه گذاران خارجی در صنعت اپتیک ، توسعه بازار اپتیک ،معرفی شرکت های صاحب نام ، شناسایی فرصت های سرمایه گذاری ، جلب و جذب مشتری از کشورهای منطقه از اهداف برگزاری این نمایشگاه است .
از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه می توان به ورود شرکت های ایرانی به بازارهای منطقه ، برگزاری سمینارهای علمی و تخصصی در راستای ارتقا سطح آگاهی فعالان این عرصه ، رونق کسب و کار و ایجاد تعامل شرکت های داخلی با خارجی در شرایط پسا تحریم اشاره کرد.
در این نمایشگاه ۴۳ شرکت داخلی و چهار شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا ، فرانسه ، امارات وهند تولیدات و تجهیزات خود را در معرض نمایش قرار داده اند .
این رویداد تا هشتم آذر ماه و از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش برپاست .
پیش از این یکی از مسوولان برگزاری این نمایشگاه ،تعداد شرکت کنندگان را ۲۵ شرکت داخلی و پنج شرکت خارجی عنوان کرده بود .
برگزاری سمینار کاربردی ‘ اصول مدیریت و برندینگ ‘ از برنامه های جنبی این نمایشگاه است .
این نمایشگاه با همکاری معاونت بازرگانی و سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش ، شرکت نمایشگاه های تخصصی بارمان رودین برگزار شده است .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=356
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.