• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

راه اندازی سامانه قرآن و عترت کیش

  • کد خبر : 3259
  • 27 بهمن 1395 - 6:11
راه اندازی سامانه قرآن و عترت کیش

سامانه اینترنتی قرآن و عترت کیش با هدف توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی ، ایجاد زمینه برگزاری آزمون های تخصصی و تشکیل بانک فعالان قرآنی راه اندازی شد.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از ایرنا معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش روز سه شنبه در مورد ویژگی های این سامانه گفت : بخش های متنوعی از جمله آموزش و فراگیری ، اطلس مراکز قرآنی و مذهبی کیش ، گنجینه قرآن و عترت ، رقابت های آنلاین و سایر امکانات در آن گنجانده شده که مهمترین بخش آن بانک فعالان قرآنی است.
ابراهیم رضوانی اظهار کرد: این اطلاعات شامل بخشهای متنوعی همچون آموزش و فراگیری ، اطلس مراکز قرآنی و مذهبی کیش ، گنجینه قرآن و عترت است .
وی گفت : سامانه قرآن و عترت کیش با هدف توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی در جزیره کیش و ایجاد زمینه برگزاری آزمون های تخصصی و تشکیل بانک فعالان قرآنی ایجاد شده است .
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت : فعالیت های قرآنی قرآن آموزان از این پس در بانک مذکور ثبت و مسابقات مختلف قرآن و عترت از طریق این سامانه اجرا می شود .
وی تصریح کرد: هم اکنون و در بخش فعالان قرآنی اطلاعات بیش از ۲۵۰ نفر از قرآن آموزان ، مربیان و استادان ثبت شده است.
رضوانی گفت : علاقه مندان به فعالیتهای قرآنی و قرآن آموزان می توانند جهت بازدید و ثبت نام به آدرس اینترنتی quran.kish.ir مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۴۳۳۳۹۳-۰۷۶ فرهنگسرای قرآن و عترت تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3259
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.