• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

یک دستگاه تانکر قیرپاش در آتش سوخت

  • کد خبر : 313
  • 25 آبان 1394 - 11:39

یک تانکر قیرپاش با ظرفیت حمل سه و نیم تن قیر در محوطه شرکت آذرگان کیش واقع در محدوده میدان دلیران جزیره کیش در آتش سوخت.  رئیس اتش نشانی کیش در مورد جزئیات این حادثه گفت : این حادثه در ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه به وقوع پیوست و آتش نشانان کمتر از سه دقیقه […]

یک تانکر قیرپاش با ظرفیت حمل سه و نیم تن قیر در محوطه شرکت آذرگان کیش واقع در محدوده میدان دلیران جزیره کیش در آتش سوخت. 

رئیس اتش نشانی کیش در مورد جزئیات این حادثه گفت : این حادثه در ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه به وقوع پیوست و آتش نشانان کمتر از سه دقیقه در محل حاضر شدند.
مهدی اسدی زنوز افزود: ظرفیت این تانکر سه و نیم تن قیر بوده که بر اثر بالا رفتن درجه حرارت و انتقال آتش از مشعل به داخل تانکر آتش گرفت و کاملا سوخت .
وی افزود : با توجه به اینکه تعداد زیادی بشکه و تانکر حمل گازوئیل در اطراف محل وقوع حادثه قرار داشت با تلاش به موقع ماموران آتش نشانی تنها تعدادی از بشکه ها در آتش سوختند .
اسدی زنوز گفت: در این عملیات هشت دستگاه خودرواتش نشانی و آبرسان در محل حضور داشتند که موفق شدند در کمتر از شش دقیقه آتش را مهار کنند.
رئیس آتش نشانی کیش اظهار داشت : آتش نشانان برای خاموش کردن آتش سوزی ناشی از قیر، از فوم استفاده کرده و مانع سرایت آتش به اطراف شدند .
وی گفت : خوشبختانه این حادثه هیچگونه تلفات جانی در بر نداشت.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=313
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.