• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

باخت هلال احمر کیش در هفته چهارم لیگ دسته سوم کشور

  • کد خبر : 310
  • 25 آبان 1394 - 11:27

تیم هلال احمر کیش در یک بازی پر گل با نتیجه ۴ – ۳ به میهمان خود تیم خلیج فارس خونسرخ بندرعباس واگذار کرد و امیدهای این تیم برای صعود به لیگ ۲ کمرنگ شد. در هفته چهارم لیگ دسته سوم فوتبال کشور یک دیدار از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در زمین شماره یک […]

تیم هلال احمر کیش در یک بازی پر گل با نتیجه ۴ – ۳ به میهمان خود تیم خلیج فارس خونسرخ بندرعباس واگذار کرد و امیدهای این تیم برای صعود به لیگ ۲ کمرنگ شد.

در هفته چهارم لیگ دسته سوم فوتبال کشور یک دیدار از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در زمین شماره یک مجموعه المپیک کیش بین تیم های هلال احمر کیش و خلیج فارس خونسرخ برگزار شد که این دیدار در پایان با نتیجه پر گل ۴ بر ۳ به نفع نماینده بندرعباس به پایان رسید.

گل های تیم خلیج فارس خونسرخ را منصور مبارکی در دقایق ۲۳ و ۸۱ ، آرش عبدلی در دقیقه ۲۶ و یاسر ولی زاده در دقیقه ۴۷ به ثمر رساندند.

گل های تیم هلال احمر کیش را هم فرشید زیلایی در دقایق ۲۸ و ۶۶ و مهدی شمسی در دقیقه ۳۹ به ثمر رساندند.

هم اکنون تیم خلیج فارس خونسرخ با ۴ بازی و ۱۲ امتیاز در رده نخست گروه پنجم لیگ دسته سوم فوتبال کشور قرار دارد و تیم هلال احمر کیش هم با یک بازی کمتر و ۳ امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است.

امروز نیز در ادامه دیدارهای لیگ دسته دوم، تیم فوتبال توسعه (شاهین) کیش از ساعت ۱۴:۰۰ در ورزشگاه المپیک کیش میزبان سپید رود رشت خواهد بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=310
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.