• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

آمادگی شرکت آب و برق کیش برای واگذاری انشعاب آب و برق به بیش از ۳۵۰۰ واحد در منطقه نوبنیاد

  • کد خبر : 316
  • 25 آبان 1394 - 12:11

سرپرست شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش گفت: در منطقه نوبنیاد سه، ۵۰۰ قطعه شامل سه هزار و ۵۰۰ واحد ایجاد شده است و شرکت آب و برق این آمادگی را دارد که به درخواست کنندگان انشعاب آب و برق واگذار کند. رامین افشاری از واگذاری انشعاب آب و برق در فاز سه شهرک نوبنیاد کیش خبر […]

سرپرست شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش گفت: در منطقه نوبنیاد سه، ۵۰۰ قطعه شامل سه هزار و ۵۰۰ واحد ایجاد شده است و شرکت آب و برق این آمادگی را دارد که به درخواست کنندگان انشعاب آب و برق واگذار کند.

رامین افشاری از واگذاری انشعاب آب و برق در فاز سه شهرک نوبنیاد کیش خبر داد و افزود: در صورت فراهم بودن شرایط لازم سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی تا ۱۵ آذر ماه به شبکه برق کیش می پیوندند.

وی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی فار ۳ نوبنیاد و واحدهای مسکونی جدید در منطقه دیدنی ها گفت: در فاز سه نوبنیاد، سرمایه گذاران مباحثی از قبیل تمدید هزینه دوره ساخت را مطرح کردند که با مساعدت سازمان موافقت شد که اگر تمامی قطعات تا پایان سال ۹۴، پایان کار دریافت کنند هزینه تمدید دوره ساخت آنها بخشیده خواهد شد .
همچنین وی افزود : با توجه به دیدارهای مردمی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و در خواست های مردمی برای تمدید هزینه دوره ، آقای مونسان دستور بررسی را صادر کردند و از آنجا که زیر ساخت های آب و برق منطقه نوبنیاد و دیدنی ها فراهم نبود بود مقرر شد تمامی قطعاتی که تا پایان سال ۹۳ پروانه اخذ کرده باشند و تا آخر سال ۹۴ ساخت واحد را به اتمام برسانند و پایان کار دریافت نمایند جریمه دیر کرد آنها بخشیده شود.
سرپرست شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش از واگذاری انشعاب آب و برق به واحدهای فاز سه نوبنیاد خبر داد و افزود : ۸۰ درصد زیر ساخت ها دراین منطقه آماده شده است و ساکنان منطقه می توانند با تشکیل پرونده و ارائه درخواست ،انشعاب آب و برق دریافت کنند.
افشاری ادامه داد : ۵۰۰ قطعه در منطقه شامل حدود سه هزار و ۵۰۰ واحد ایجاد شده است و شرکت آب و برق این آمادگی را دارد که به درخواست کنندگان انشعاب واگذار کند .
در این بازدید مدیرعامل شرکت آب و برق کیش و مسئولان حوزه های ذی ربط حضور داشتند .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=316
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.