• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

برگزاری سمینار آموزشی بدنسازی/ اولین دوره لیگ والیبال بانوان/ آغاز مسابقات رنکینگ تنیس روی میز بانوان

  • کد خبر : 17558
  • 25 آذر 1398 - 18:49
برگزاری سمینار آموزشی بدنسازی/ اولین دوره لیگ والیبال بانوان/ آغاز مسابقات رنکینگ تنیس روی میز بانوان

بسته خبری کیش ورزشی از برگزاری سمینار آموزشی بدنسازی تا آغاز جام دیپلمات والیبال باوان.

سمینار آموزشی ورزش بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد

یکدوره سمینار آموزشی با موضوعات طراحی تمرین، برنامه نویسی و تغذیه در پرورش اندام طی تاریخ ۲۰ لغایت ۲۲ آذر زیر نظر هیأت بدنسازی و پرورش اندام از ساعت ۸ الی ۱۴ در محل سالن سینما لبخند به مدرسی دکتر ناصر امیری رئیس کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران با حضور ۶۵ شرکت کننده در بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

همچنین دکتر نصرالله زاده ناظر فدراسیون در این سمینار حضور داشتند و در پایان به تمامی شرکت کنندگان گواهی حضور در دوره اهدا گردید.

برگزاری اولین دوره مسابقات لیگ والیبال بانوان جزیره کیش (جام دیپلمات)

اولین دوره مسابقات لیگ والیبال بانوان جزیره کیش (جام دیپلمات) با حضور پنج تیم دیپلمات، خلیج فارس، مونا کیش، سی ساید و کاسپین زیر نظر هیأت والیبال از روز جمعه ۲۹ آذر آغاز خواهد شد. مسابقات به صورت جدول دوره ای در ده هفته به صورت رفت و برگشت، و بهاره محمودیه بعنوان ناظر لیگ و پریسا جاهدی مسئول برگزاری مسابقات می باشد.

در هفته اول رقابتها از ساعت ۱۰:۳۰ دو تیم مونا کیش و کاسپین به مصاف یکدیگر می روند و از ساعت ۱۱:۳۰ تیم های دیپلمات و سی ساید با یکدیگر در سالن چند منظوره المپیک رقابت می کنند.

آغاز دور اول مسابقات رنکینگ تنیس روی میز بانوان

دور اول مسابقات رنکینگ تنیس روی میز بانوان جزیره کیش در رده سنی آزاد با حضور پر شور علاقه مندان، در راستای شور و نشاط و ترغیب ورزشکاران زیر نظر هیأت تنیس روی میز از امروز در سالن تنیس روی میز مجموعه المپیک آغاز می شود و تا روز پنجشنبه ۲۸ آذر ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17558
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.