• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
7

حمایت جامعه بازاریان از طرح های توسعه ای مرکز بهداشت کیش

  • کد خبر : 29538
  • 19 دی 1402 - 23:39
حمایت جامعه بازاریان از طرح های توسعه ای مرکز بهداشت کیش

رحمان سادات نجفی گفت: جامعه بازاریان و بازرگانان کیش همیشه خود را مکلف به حمایت از فعالیت های خیرخواهانه دانسته و برای ارتقا سطح کیفی و کمی سلامت ، بهداشت و درمان جزیره تلاش و عمل خواهد نمود.

به گزارش کیشوندنیوز ، رئیس مرکز بهداشت کیش در دیدار با رحمان سادات نجفی – مدیر عامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش – با ارائه ی گزارشی از فعالیت های اخیر این مرکز ، ضمن تشکر از همراهی این تشکل صنفی ، حمایت های بخش خصوصی جزیره را تسریع دهنده اقدامات در پیش رو در زمینه ارتقا سطح بهداشتی و درمانی جزیره دانست.

احمدی تصریح کرد ؛ کمک به توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی جزیره ، توسعه همه جانبه در بخش های مختلف جزیره را در پی خواهد داشت.

وی با اعلام آمادگی برای ارائه خدمات رایگان پزشکی و آزمایشگاهی ، ایجاد درمانگاه دندانپزشکی با خدمات ارزان قیمت را از دیگر برنامه های توسعه ای مرکز بهداشت کیش برشمرد که نیازمند همراهی و مساعدت فعالین اقتصادی کیش می باشد.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش نیز گفت ؛ فعالین اقتصادی کیش همواره در راستای عمل نمودن به وظایف و مسئولیت های اجتماعی ، خود را متعهد دانسته در جهت حمایت از اجرای اقدامات بهداشتی که منافع عموم جامعه کیش را در بر می گیرد ، قدم بردارند و در این زمینه از هرگونه تلاش و حمایت مادی و معنوی دریغ نخواهند کرد.

رحمان سادات نجفی با یادآوری تلاش های بی‌نظیر فعالین اقتصادی کیش در دوران شیوع کرونا و حمایت های مادی و معنوی ایشان در مبازره علیه این اپیدمی گسترده که موجب موفقیت جزیره کیش در این عرصه شد افزود ؛ جامعه بازاریان و بازرگانان کیش بعنوان بزرگترین تشکل صنفی جزیره همیشه خود را مکلف به حمایت از فعالیت های خیرخواهانه دانسته و برای ارتقا سطح کیفی و کمی سلامت ، بهداشت و درمان جزیره تلاش و عمل خواهد نمود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=29538
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.