• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
7

هیئت مدیره جامعه بازاریان و بازرگانان کیش مشخص شدند

  • کد خبر : 29114
  • 07 آبان 1402 - 23:05
هیئت مدیره جامعه بازاریان و بازرگانان کیش مشخص شدند

مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده (نوبت دوم) موسسه جامعه بازاریان و بازرگانان کیش برگزار شد و اهضای هیئت مدیره و بازرسان مشخص شدند.

به گزارش کیشوندنیوز، مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده (نوبت دوم) موسسه جامعه بازاریان و بازرگانان کیش برگزار شد.

در این مجمع که روز یکشنبه هفتم آبان ماه ۱۴۰۲ در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد ، پس از تشکیل هیئت رئیسه ، آقای رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش به ارائه گزارش عملکرد هیئت مدیره پرداخت.

سپس آقایان سینا عباسی و مهدی افشون بازرسان هیئت مدیره ، صورت‌های مالی جامعه بازاریان و بازرگانان کیش را به حاضران در مجمع ارائه نمودند که با تأیید حاضران به تصویب رسید.

در ادامه اعضای شرکت کننده در مجمع ، کاندیداهای هیأت مدیره و بازرسین انتخابات را شناختند که هریک طی ۳ دقیقه با بیان رزومه ، مهمترین برنامه های خود را تشریح نموده و آمادگی خود را برای حضور در ترکیب جدید هیئت مدیره جامعه بازاریان و بازرگانان کیش اعلام کردند.

سپس شرکت کنندگان در مجمع که پیش از ورود به سالن برگزاری مجمع ، احراز هویت شده بودند ، با اخذ برگ رأی ، پای صندوق رفته و به کاندیداهای مورد نظر خود رأی دادند.

پس از اتمام فرآیند انتخابات ، شمارش آراء توسط هیئت رئیسه و در حضور شرکت کنندگان با کمک رایانه آغاز گردید.

در نهایت از مجموع ۳۶۲ برگ رأی صادره ، ۳۴۳ برگ رأی به صندوق انداخته شد که در پایان شمارش آراء ماخوذه که با کمک رایانه انجام شد ، به ترتیب بیشترین رأی آقایان

رحمان سادات نجفی با ۲۶۷ رأی
همایون ابوالحسنی با ۱۹۸ رأی
حسین سلیمی با ۱۶۴ رأی
وحید عظیم زاده با ۱۵۰ رأی
علیرضا شاهوردی با ۱۴۳ رأی
وحید برکم با ۱۱۶ رأی
ارسلان قربانی با ۱۱۴ رأی
بعنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و آقای محمد اسماعیل جعفرزاده با ۱۰۴ رأی و خانم بهاره کامران با ۸۷ رأی بعنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره جامعه بازاریان و بازرگانان کیش انتخاب شدند.

همچنین آقایان مجید خوبیاری با ۲۲۰ رأی و مهدی سرلک با ۱۳۱ رأی بعنوان بازرسان اصلی و آقای مهدی افشون با ۱۱۴ رأی بعنوان بازرس علی البدل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش برگزیده شدند.

لازم به ذکر است به پاس خدمات طولانی مدت آقای رحمان سادات نجفی به جامعه اقتصادی کیش و کشور ، با اهدا لوح تقدیر توسط هیئت مدیره سابق تجلیل و تکریم بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=29114
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.