• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
6
وزیر کشور‌ در بندرعباس

سیاست دولت سیزدهم توسعه و آبادانی جزایر ایرانی خلیج فارس است

  • کد خبر : 29454
  • 06 دی 1402 - 16:35
سیاست دولت سیزدهم توسعه و آبادانی جزایر ایرانی خلیج فارس است

وزیر کشور گفت: جزایر ایرانی خلیج فارس یک ثروت بزرگ برای ملت ایران هستند، سیاست دولت هم استفاده و بهره گیری هرچه بیشتر و توسعه و آبادانی در این جزایر است.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، احمد وحیدی وزیر کشور عصر امروز ۶ دی ماه در حاشیه مراسم آغاز طرح ۲۰۰ هکتار جنگل‌‌کاری در هرمزگان در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: در راستای اجرای طرح کشت یک میلیارد درخت در کشور سالیانه ۲۵۰ میلیون اصله نهال تولید و کاشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه در گذشته ظرفیت‌های تولید نهال در کشور پاسخگوی تولید این حجم از درخت نبود، افزود: در دولت سیزدهم گام‌های موثری برای بالابردن ظرفیت‌ها برداشته شده و خوشبختانه در استان هرمزگان نیز با همت و تدبیر استاندار محترم ظرفیت‌ها پای کار آمده و امروز نیز طرح کاشت نهال در ۲۰۰ هکتار از اراضی استان آغاز شد که بنا است ۱۰۰ هکتار از آن درخت حرا و ۱۰۰ هکتار دیگر از سایر درختان کاشته شود.

احمد وحیدی همچنین با اشاره به برنامه سفر به جزایر ایرانی خلیج فارس اظهار داشت: جزایر ما در خلیج فارس گنجی بزرگ برای کشور و ملت ایران هستند و باید از آنها حداکثر استفاده در جهت توسعه و پیشرفت کشور شود.

وی افزود: جزایر ایرانی خلیج فارس یک ثروت بزرگ برای ملت ایران هستند، سیاست دولت هم استفاده و بهره گیری هرچه بیشتر و توسعه و آبادانی در این جزایر است.

وزیر کشور گفت: در حال حاضر هم سیاست‌های کلی اقتصاد دریامحور از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده و بر همین مبنا مسئله جزایر اهمیت بیشتری پیدا کرده است و بایستی با استفاده از ظرفیت سواحل و جزایر به توسعه و رشد اقتصادی کشور با محوریت دریا کمک کنیم.

وی تصریح کرد: راه تحقق اقتصاد دریامحور از مسیر توسعه و شکوفا کردن ظرفیت جزایر است.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=29454
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.