• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

پایان رقابت های جام حذفی تنیس بانوان کشور در جزیره کیش

  • کد خبر : 2932
  • 08 بهمن 1395 - 17:35
پایان رقابت های جام حذفی تنیس بانوان کشور در جزیره کیش

ششمین دوره رقابت های تنیس جام حذفی بانوان که با حضور ۲۴ تیم و به مدت یک هفته به میزبانی جزیره کیش برگزار شد و در نهایت با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش کیشوند نیوز  و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در دیدار فینال این مرحله تنیسورهای دو تیم ام تی ای الف تهران و پایا چوب تبریز برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت نماینده آذربایجان شرقی موفق شد با پیروزی مقابل حریف خود صاحب عنوان قهرمانی شود.

با برگزاری این دیدار و در نخستین دیدار بخش انفرادی صدف صادق وزیری با نتیجه ( ۲-۶ و ۱-۶) مقابل جاسمین خوشابه به برتری رسید و در دومین بازی فینال غزل پاک باطن با نتیجه ( ۱-۶ و ۴-۶ ) غزاله ترکمن را مغلوب کرد تا این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود پایا چوب تبریز به پایان برسد.

به این ترتیب تیم های پایا چوب تبریز و ام تی ای الف تهران عناوین قهرمانی و نائب قهرمانی را کسب کردند و ام تی ای ( الف) تهران و ام تی ای (ب) تهران مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

مراسم اختتامیه مسابقات با حضور مهر افزا منهوچهری نائب رئیس بانوان ، علی اصغر غمناک رئیس سازمان لیگ تنیس کشور ، محسن خداپرست دبیر سازمان لیگ و فرناز فصیحی سرمربی تیم ملی برگزار و با اهداء جام از تیم های برتر تقدیر شد.

در این دوره از رقابت ها تیم های بیمه آسیای کرمان، پرسیاتور شیراز، کافه تنیس امیر کلا، کارمانیای کرمان ، سلیم شاهرود، فجر کیش، آرام الماس بهفر ب تهران، برزین یزد، ام تی ای الف تهران، هیئت تنیس ایلام ، سناتور اصفهان، آسمان تهران، کلار پویای کرج، سیلیس کیش، بانیان نمای مبنای تهران، میس کیک اصفهان، آرام الماس بهفر الف تهران، پارتاک اصفهان، ناتوریای تهران، سیمرغ گیلان، پایا چوب تبریز ، پالایش نفت آبادان ، شهید عابدینی قزوین و ام تی ای تهران حضور داشتند .

این مسابقات از ۲ لغایت ۸ بهمن ماه سال جاری به میزبانی جزیره کیش برگزار شد .

یاد آور می شود: سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده سحر حاج میرزایی بود و آیلا خوئی، پارمیس نوایی، الهام احمدی ، زینب سادات حسینی و زرین میر حسینی امر قضاوت این رویداد ها را بر عهده داشتند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2932

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.