• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
6

نام نویسی بیش از ۶۷۰ نفر برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی

  • کد خبر : 28361
  • 26 مرداد 1402 - 15:44
نام نویسی بیش از ۶۷۰ نفر برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی

دبیر ستاد اربعین کیش گفت: بیش از ۶۷۰ نفر برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی نام نویسی کردند.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، سعید زاهدی با اشاره به استقبال مردم برای سفر اربعین گفت: تاکنون بیش از ۲۲۰ نفر برای سفر هوایی و بیش از ۴۵۰ نفر برای سفر زمینی از کیش به کربلای معلی نام نویسی کردند.

وی گفت: پارسال ۶۰۰ نفر از کیش عازم عتبات عالیات شدند و آمار متقاضیان سفر اربعین امسال تاکنون نام نویسی به پایان نرسیده است، دوازده درصد بیشتر از پارسال است.

وی افزود: زائران پنج شنبه نهم شهریور عازم عتبات عالیات می‌شوند و هفدهم شهریور زمان بازگشت زائران کیش از کربلای معلی است.

دبیر ستاد اربعین کیش گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir مراجعه و نسبت به نام نویسی اقدام و سپس با مراجعه به پیوند arbaeen.kish.ir نسبت به تکمیل نام نویسی اقدام کنند.

وی افزود: دفتر ستاد اربعین نیز در طبقه دوم مسجد امام حسن مجتبی همه روزه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ به متقاضیان، خدمات ارائه می‌کند.

داشتن گذرنامه برای سفر به عراق الزامی است و متقاضیان تا فرصت باقی مانده می‌توانند به سامانه پلیس من و یا دفاتر خدمات پلیس + ۱۰ و یا اداره پلیس مهاجرت واقع در میدان سنایی مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=28361
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.