• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

۴۱۳۴ کودک در جزیره کیش واکسینه شدند

  • کد خبر : 2798
  • 02 بهمن 1395 - 13:47
۴۱۳۴ کودک در جزیره کیش واکسینه شدند

با اجرای موفقیت آمیز واکسیناسیون فلج اطفال در کیش ۳۸۷۸ کودک کیشوند، ۳۴ کودک مهمان، ۱۶۳ کودک مسافر و ۵۹ کودک ساکن با تبعیت غیر ایرانی واکسینه شدند.

به گزارش کیشوند نیوز، دکتر رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت :به منظور حفظ دستاوردهای برنامه ریشه کنی فلج اطفال در کشوروبا توجه به همجوار بودن با کشورهایی که کماکان موارد فلج اطفال در آنها گزارش شده برای به حداقل رساندن خطر ورود و چرخش مجدد ویروس وحشی فلج اطفال، نخستین مرحله عملیات ایمنسازی تکمیلی فلج اطفال به صورت خانه به خانه همزمان با دیگر مناطق مرزی وپرخطر کشور در جزیره کیش به لطف و مساعدت نیروهای داوطلب بسیجی و هلال احمر و بهزیستی ، بیمارستان و همکاران ساعی مرکز توسعه سلامت کیش از مورخه ۲۵تا ۲۹ دیماه سال جاری با موفقیت انجام پذیرفت .
محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت : در این عملیات بیش از ۳۵ تیم سیار ، ۱۳ پایگاه ثابت ،۲۰ نیروی پشتیبان در ۸ حوزه عملیاتی مشغول فعالیت بودند ؛ در این طرح از واکسن دوظرفیتی خوارکی استفاده گردید و کلیه کودکان متولد ۲۵دی ماه ۱۳۹۰ به بعد مورد واکسیناسیون قرار گرفتند.
در این عملیات مجموعا ۳۸۷۸ کودک کیشوند ،۱۶۳کودک مسافر ، ۳۴کودک مهمان، ۵۹کودک ساکن با تبعیت غیر ایرانی ودر مجموع ۴۱۳۴ کودک واکسینه شدند .
رضانیا افزود :مرکز توسعه سلامت  کیش برخود لازم می داند از کلیه کیشوندان محترم از بابت همکاری مناسبی که با مامورین بهداشتی داشتند کمال تشکر و قدرادانی را به عمل آورد.
گفتنی است مرحله دوم طرح ایمن سازی تکمیلی ۳۰ بهمن  لغایت ۴ اسفند ماه سال جاری خواهد بود .
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2798
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.