• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
7

با افرادی که با وضع نامناسب در کیش می‌گردند برخورد قانونی شود/ درخواست تجمع برای مقابله با بی‌حجابی/ برنامه‌های رمضان کیش الگوی کشور باشد

  • کد خبر : 27377
  • 04 اردیبهشت 1402 - 9:07
با افرادی که با وضع نامناسب در کیش می‌گردند برخورد قانونی شود/ درخواست تجمع برای مقابله با بی‌حجابی/  برنامه‌های رمضان کیش الگوی کشور باشد

امام جمعه کیش گفت: اگر مسافر یا کیشوندی رعایت نمی‌کند و با وضع نامناسب و ناجور در کیش می‌گردد، باید جلوی آن گرفته شود، باید تذکر داده شود و برخورد مناسب قانونی طبق ضوابط انجام شود.

به گزارش کیشوندنیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین بی نیاز امام جمعه کیش گفت: امسال برنامه‌های مختلف فرهنگی ماه مبارک رمضان در کیش بی سابقه بود، حضور مردم در ماه مبارک رمضان هم بی سابقه و از سال‌های گذشته بیشتر و بهتر بود.

وی افزود: اگر می‌خواهید ببینید که مردم کیش پای دین و اعتقادات و ارزش‌هایشان هستند، بیایید در ماه رمضان مساجد کیش را ببینید، نماز جمعه، شب‌های قدر، جزخوانی قرآن، ماجات خوانی، اهتمام مردم و بخش‌های خصوصی نسبت به احسان و نیکوکاری را ببینید.

امام جمعه کیش بیان داشت: عده زیادی با اموال شخصی برنامه‌های رمضان را برگزار کردند، در کجای ایران سراغ دارید که هر شب در مساجد همه نمازگزاران میهمان سفره اهل باشند؟ در این ماه حتی یک مسجد نبود که افطاری نداشته باشد.

وی اظهار داشت: علاوه بر مساجد در تمام بازارها هم نماز جماعت برپا بود و مردم با شور در این برنام‌های معنوی شرکت کردند.

بی نیاز گفت: ماه رمضان خوبی را در این موقعیت حساس داشتیم که لازم می‌دارم از همه تشکر کنم و امیدوارم این وضعیتی که در ماه مبارک رمضان در کیش داشتیم الگویی برای دیگر شهرها به ویژه مناطق آزاد کشور شود.

با افرادی که با وضع نامناسب در کیش می‌گردند برخورد قانونی شود

وی در رابطه با وضعیت نامناسب پوشش برخی افراد در کیش گفت: اگر مسافر یا کیشوندی رعایت نمی‌کند و با وضع نامناسب و ناجور در کیش می‌گردد، باید جلوی آن گرفته شود، باید تذکر داده شود و برخورد مناسب قانونی طبق ضوابط انجام شود.

امام جمعه کیش ادامه داد: همه تلاش کنیم قوانین را ملاک خود قرار دهیم و به‌جای ایجاد دو قطبی به همدیگر احترام بگذاریم.

وی عنوان کرد: اینجا منطقه گردشگری است، اگر جدیت، قاطعیت، برنامه ریزی و پیگیری مناسب نباشد وضعیت خوبی ایجاد نخواهد شد.

بی نیاز افزود: صدها نفر از متدینین تقاضا داشتند که برای مطالبه گری رعایت قوانین و ارزش‌های اسلامی و اخلاقی، تجمعی را داشته باشند که تا الان مجوز داده نشده است، از متدینین دغدغه مندی که بی تفاوت نیستند و برای بهتر شدن اوضاع به‌ویژه در حوزه عفاف و حجاب تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم. تقاضا می‌کنم هرگونه تجمعی با مجوز و رعایت قوانین برگزار شود، ما هم برای اینکه یک فضای خوب و سالم اخلاقی و انسانی داشته باشیم در کنار شما هستیم.

انتهای پیام/ ۱۰۱۲

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27377
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.