• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

افزایش کشف تورهای غیر مجاز در کیش

  • کد خبر : 26757
  • 06 دی 1401 - 13:51
افزایش کشف تورهای غیر مجاز در کیش

جانشین فرماندهی دریابانی کیش از کشف بیش از ۱۲۵ هزار متر تور غیر مجاز در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” جلال همتی”  به تشریح عملکرد دریابانان در حوزه کشف تور غیر مجاز پرداخت و اظهار داشت: در نه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۲۵ هزار متر تور غیر مجاز از صیادان متخلف کشف و ضبط گردید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۱ درصد افزایش کشف را شاهد بوده ایم.

همتی کشف بیش از۳۲ هزار کیلوگرم فرآورده های شیلاتی را از دیگر اقدامات شاخص دریابان عنوان کرد و گفت: در نه ماهه سال جاری ۸۸ صیاد متخلف که با صید غیر مجاز در حال آسیب به منابع های زیست محیطی و آبزیان بودندن با هوشیاری و اقتدار دریابانان این فرماندهی دستگیر و ۴۹ فروند شناور نیز توقیف شدند.

جانشین فرماندهی دریابانی کیش در پایان با بیان این‌که باید در حفظ و نگهداری اکوسیستم خاص و مرجانی جزیره کیش تلاش کنیم تاکید کرد: با هر روشی که موجب آسیب به این اکوسیستم و آبزیان می‌شود به‌صورت جدی برخورد می‌کنیم. شیلات، محیط زیست و همچنین فرماندهی دریابانی کیش هرکدام باتوجه به مسئولیت خود عمل می‌کنند و امیدواریم که صیادان خود را ملزم به رعایت قوانین بدانند که در غیر این صورت برابر قوانین و مقررات مربوطه با متخلفین برخورد می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26757
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.